۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پاسدار بايد در درجه اول يك عنصر خود ساخته و معتقد به مسير انقلاب باشد
کد خبر: ۴۲۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین:

پاسدار بايد در درجه اول يك عنصر خود ساخته و معتقد به مسير انقلاب باشد

کاظمی: مي توان از عملكرد دشمنان چنين تحليل كرد كه آنها هر كجا كه مواجهه با جرياني، گفتماني، فرهنگي و نهادي كه با منافع نامشروع آنها سر سازش ندارد و تسليم اوامر آنها نمي شود دشمن مي شوند.

پاسدار بايد در درجه اول يك عنصر خود ساخته و معتقد به مسير انقلاب باشد
به گزارش صبح قزوین، عباس کاظمی فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در پاسخ به اینکه چرا تير پيكان دشمنان به سمت سپاه نشانه رفته است؟ و چرا غرب و آمريكا از عملكرد سپاه هراسان هستند؟ اظهار کرد: مي توان از عملكرد دشمنان چنين تحليل كرد كه آنها هر كجا كه مواجهه با جرياني، گفتماني، فرهنگي و نهادي كه با منافع نامشروع آنها سر سازش ندارد و تسليم اوامر آنها نمي شود دشمن مي شوند.
کاظمی بیان کرد: دشمنان يك فضاي سنگين تبليغاتي را با اتكا به رسانه ها تدارك مي بينند و سپاه از جمله اين نهاد ها است به خاطر اينكه سال ها توانسته در برابر رابطه نامشروع و ظالمانه جبهه استكبار مقاومت كند.
وی افزود: سپاه همواره مورد دشمني آمريكا و قدرت هاي بزرگ بوده لذا عمده دليلي اين است كه سپاه در صراط حقيقي انقلاب گام بر مي داردو خار چشم دشمنان بوده و تا به امروز سبب شده كه دشمنان به خواري و خفت بيافتند و دست آنها براي افكار عمومي دنيا رو شود.
اصلي ترين دليل تهمتي است كه دشمنان انقلاب و نظام به سپاه مي زنند.
کاظمی در خصوص اینکه رهبر چه انتظاری از سپاهیان دارد گفت: آن چيزي كه بارها و بارها از سوي رهبر معظم انقلاب مطرح شده است پاسدار بايد در درجه اول يك عنصر خود ساخته و معتقد به مسير انقلاب، آرمان ها و انديشه امام راحل(ره) باشد.
وی در ادامه افزود: مطالبه جدي رهبري از سپاه در درجه نخست ايجاد ظرفيت هاي عظيم معنوي است كه در سايه آن پاسداران بتوانند تكاليف خود را براي حفظ ارزش هاي اسلامي به درستي به مرحله اجرا بگذارند.
وی اشاره کرد: در ضلع خود سازي و توجه به درون و پالايش مستمر رفتاري در كنار آن حفظ آمادگي هاي مختلف را در عرصه جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ نيمه سخت آمادگي و دانش و مهارت مورد نياز را داشته باشيم.
ابزار و سلاح مورد نياز هر 3 عرصه را بايد داشته باشيم تا به موقع و هوشمندانه بتوانيم از اين ابزارها استفاده كنيم.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین در خصوص حس مسئوليت پذيري سپاهيان در چه حد است گفت: اگر با يك نگاه به آنچه كه سپاه در عرصه هاي مختلف به نمايش گذاشته را ملاحظه كنيم حضور مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس ناشي از حس مسئوليت پذيري سپاه بوده است كه بزرگ ترين شاخص سپاه است.

وی در انتها افزود: قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء به كمك نظام براي بازگشايي گره هاي زير ساختي نظام آماده استمانند پل، سد، نيروگاه هاي عظيم پالايشگاهي و در پروژه هاي سنگين حضور دارد.
سپاه يك نيروي منعطفي است كه توانسته خود را متناسب با انقلاب در سال هاي مختلف تطبيق دهد.
و نيازهاي حقيقي مردم را جامع عمل بپوشاند.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان