۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیشترین بازدید نوروز ۹۴ مختص امامزاده حسین(ع)قزوین
کد خبر: ۴۲۱۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف قزوین خبر داد:

بیشترین بازدید نوروز ۹۴ مختص امامزاده حسین(ع)قزوین

حجت الاسلام نوروزی گفت: فرزند امام رئوف پذیرایی حضور مسافران نوروزی در خود بود و بیشترین بازدید نوروز ۹۴ مختص امامزاده حسین(ع)قزوین بود.

بیشترین بازدید نوروز ۹۴ مختص امامزاده حسین(ع)قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: بقاع متبرکه منشأ خیر و برکت و دمیدن روحی از خوبی‌ها در جای جای ایران زمین هستند.
وی ادامه داد : استان قزوین یک از گوشه‌های ایران زمین محسوب می‌شود که با برخورداری از وجود پرخیر و برکت امامزادگان واجب‌التعظیم بر تاریخچه و هویت گرانبهای خود افزوده است و بر این نعمت می‌بالد.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت : بقاع متبرکه در فرهنگ و آیین مردمان قزوین ملجأ و پناهگاهی امن هستند که می‌توان در نزدیکی مرقد آن‌ها حس ارتباط نزدیک‌تری را با پروردگار عالم پیدا کرد، روح معنویت را از آن‌ها به عاریت گرفت، تاریکی‌های وجودی را به نور آنان از بین برد.
این مقام مسئول افزود : بقاع متبرکه با توجه به جذبه بسیار بالایی که دارند در روزهای متعددی از سال پذیرای خیل بسیاری از مشتاقان و دارای ظرفیت بزرگ تبدیل به قطب‌های بزرگ فرهنگی هستند.
حجت الاسلام نوروزی در خاتمه گفت : طبق بررسی ها و نظرسنجی های به دست آمده توسط روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین بیشترین بازدیدها و حضور زائران نوروز سال ۱۳۹۴ در سطح امامزادگان استان قزوین مختص به فرزند امام رئوف امامزاده حسین(ع) می باشد.
منبع: اوقاف قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان