۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نظر سنجی از مردم پیرامون طرح آرامش بهاری/ پیامک بزنید جایزه بگیرید
کد خبر: ۴۲۱۳۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار می‌شود:

نظر سنجی از مردم پیرامون طرح آرامش بهاری/ پیامک بزنید جایزه بگیرید

طرح نظر سنجی با عنوان "پیامک بزنید جایزه بگیرید" در بیش از ۹۰ امامزاده و بقعه متبرکه سطح استان به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به زائرین و مسافران نوروزی در حال برگزاری است.

نظر سنجی از مردم پیرامون طرح آرامش بهاری/ پیامک بزنید جایزه بگیرید
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، طرح آرامش بهاری برای پنجمین سال متوالی در استان قزوین با اجرای بخش های مختلف و متنوع، از ۲۸ اسفند سال ۹۳ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه دارد.
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به زائرین و مسافران نوروزی اقدام به برگزاری طرح نظر سنجی با عنوان "پیامک بزنید جایزه بگیرید" نموده است.
این نظرسنجی با هدف جمع آوری دیدگاه‌ها و نظرات مختلف مردم و ارزیابی میزان رضایت مخاطبان از اجرای طرح آرامش بهاری به شکل یک سوال چهار گزینه ای طراحی شده است.
طرح نظر سنجی "پیامک بزنید جایزه بگیرید"در بیش از ۹۰ امامزاده و بقعه متبرکه سطح استان که مجری طرح نوروزی "آرامش بهاری در سوگ یاس نبوی" هستند، در حال برگزاری است.
زائرین و مسافرین نوروزی می‌توانند جهت ارائه نظرات خود را در خصوص میزان رضایت از وضعیت امامزاده مجری طرح آرامش بهاری و شرکت در مسابقه با انتخاب یکی از گزینه های: ۱ ـ وضعیت عالی ۲ ـ وضعیت مطلوب ۳ ـ وضعیت متوسط ۴ ـ وضعیت ضعیف و ارسال آن به سامانه پیام کوتاه سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۰۰۰۰۱۱۴ در این مسایقه شرکت نموده و از جوایز آن به قید قرعه بهره مند شوند.
علاقمندان هم‌چنین می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را به سامانه پیام کوتاه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۲۸۱ ارسال نمایند.
گفتنی است، بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، سال گذشته بیش از ۸۵ درصد مخاطبان از اجرای طرح آرامش بهاری رضایت داشتند.
انتهای پیام/۷۰۰۳/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان