۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نخستین جشنواره عکس "قاب سرخ" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۲۱۲۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا:

نخستین جشنواره عکس "قاب سرخ" در قزوین برگزار می‌شود

نخستین جشنواره عکس گلزار شهدای سراسر کشور با عنوان «قاب سرخ» در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه ای برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره عکس "قاب سرخ" در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، نخستین جشنواره عکس گلزار شهدای سراسر کشور با عنوان «قاب سرخ» به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری و مشارکت هنرمندان عکاس و سازمان‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
جشنواره قاب سرخ با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا هم چنین در راستای ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری در این عرصه، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور با موضوع مربوطه و تلاش برای معرفی دستاوردهای ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
جشنواره مذکور با موضوع عکاسی از گلزار شهدای سراسر کشور با تفسیر تاریخی امام خمینی(ره) به نام "امامزادگان عشق" و دارای مضامین عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا، حضور بر مزار شهدا در ابتدای سال ۱۳۹۴ و تجدید میثاقی دوباره با شهدا و نمادها، المان و یادمان‌های موجود و مربوط در محدوده گلزار شهدا برگزار می‌شود.
این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای با عکس‌های تهیه شده دوربین‌های عکاسان و غیر حرفه‌ای با عکس‌های تهیه شده تلفن همراه و دوربین‌های ساده قشرهای مختلف مردم برپا می‌شود.
آثار عکس‌های ارسالی باید از ۲۲ اسفند سال گذشته مصادف با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تا ۱۵ فروردین سال جاری باشد.
ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره به صورت اینترنتی است و شرکت‌کنندگان باید طبق قوانین اعلام شده آثار خود را تا ۳۰ فروردین امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
لازم به ذکر است، علاقمندان برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نشانی www.
isaar.
ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/۷۰۰۳/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان