۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال جدید توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۲۱۰۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توکلی:

آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال جدید توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: در سال ۹۴ قرار است بر حسب نیاز این دستگاه‌ها معرفی شوند تا سازمان بتواند یک آزمون واحد را برای همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به شرایط اختصاصی دستگاه‌ها اجرا کند.

آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال جدید توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حسین توکلی در خصوص مهمترین اتفاقات سال ۹۳ در سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: به هر حال همیشه اتفاقات خوب برای این سازمان وجود داشته و سازمان توانسته ماموریت‌های خودش را در سال‌های مختلف از جمله سال ۹۳ انجام دهد با اینکه سازمان سنجش و آموزش کشور مسئولیت بیش از ۱۵۰ کنکور را برعهده دارد اما از عهده آنها به خوبی برآمده است.
وی افزود: سازمان سنجش مسئول برگزاری کنکورهای مختلف اعم از کنکورهای بین المللی، داخلی و سفارش دستگاه‌های مختلف است و توانسته همه آزمون‌ها را تا این لحظه به موقع و با کیفیت مطلوب انجام دهد.
سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه داد: به نظر من این بزرگترین موفقیت برای سازمان سنجش است که توانسته تمامی برنامه‌ها را آن طور که اعلام کرده اجرا کند و از کیفیت اجرای خوبی هم برخوردار بوده است در رابطه با آزمون‌های دیگر باید بگویم که احتمالا آزمون‌های استخدامی بخش اعظم آنها به سنجش واگذار می‌شود.
وی از عقد قرارداد با دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: تاکنون نیز برخی دستگاه‌های اجرایی برای عقد قرارداد مراجعه کرده‌اند و در سال آینده هم قرار است بر حسب نیاز این دستگاه‌ها معرفی شوند تا سازمان بتواند یک آزمون واحد را برای همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به شرایط اختصاصی دستگاه‌ها اجرا کند.
توکلی از مزایای این طرح گفت: یکی از مزایای این طرح این است که نتایج بر حسب کارنامه تنظیم شده تا داوطلب برای استخدام در هر قسمتی بتواند با ارائه این کارنامه راهنمایی شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی برای این امر مراجعه کردند و ثبت نام هم از اواخر اسفند شروع شده و در سال آینده هم با هماهنگی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شده اعلام آمادگی کردند تا ما مسئول ثبت نام و برگزاری آزمون و ارائه کارنامه باشیم.
منبع: خبرگزاری دانشجو انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان