به گزارش سرویس اجتماعی
صبح قزوین، داوود عظیمی افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز مانند سایر سازمانها و دستگاههای اجرایی برنامه هایی را برای ایام نوروز در نظر گرفته است.
وی اضافه کرد: باتوجه به اهمیت نظارت بر نحوه عملکرد تاکسیرانان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی در تمام مدت تعطیلات نوروزی کشیک داخل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعال است تا نسبت به رفع مشکلات ارباب رجوع و ادارات مرتبط اقدام کند.
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به درنظر گرفتن کشیک برای جایگاه های سی ان جی سطح شهر قزوین عنوان کرد: یکی از خدماتی که توسط سا زمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه می شود، خدمات قابل ارائه در جایگاه های سی ان جی است.
عظیمی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب در ایام تعطیلات نوروزی به شهروندان به ویژه مسافران نوروزی شیفت کشیک در جایگاه های سی ان جی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در صورتی که شهروندان و یا مسافران نوروزی هنگام استفاده از خدمات جایگاه های سی ان جی با مشکلی روبرو شدند می توانند از طریق کشیک جایگاه های سی ان جی مسائل را به کشیک سازمان تاکسیرانی منعکس کنند تا برای رفع آن اقدام شود..
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: کشیک واحد بازرسی، دریافت گزارشات مردمی و رسیدگی به آنها، شیفت بندی خطوط تاکسیرانی، نظارت بر عملکرد جایگاه های سی ان جی وشبکه تاکسی بیسم تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایام تعطیلات نوروزی است.
عظیمی یادآور شد: امیدواریم با همکاری پرسنل سازمان و تاکسیرانان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بتوانیم خدمات خوبی در تعطیلات نوروز به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه دهیم.
منبع: تاکسیرانی قزوین
انتهای پیام/۷۰۰۸
دیدگاه ها