۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پلیس راهور برای ممانعت از فعالیت مسافربرهای شخص همکاری بیشتری با تاکسیرانی قزوین داشته باشد
کد خبر: ۴۱۶۹۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

پلیس راهور برای ممانعت از فعالیت مسافربرهای شخص همکاری بیشتری با تاکسیرانی قزوین داشته باشد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: فعالیت مسافربرهای شخصی در روزهای پایانی سال بیشتر مشاهده می شود و باتوجه به اینکه برخورد با آنان فقط تسط پلیس راهور مقدور است از پلیس راهور تقاضا داریم در این زمینه مساعدت بیشتری با سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین داشته باشد.

پلیس راهور برای ممانعت از فعالیت مسافربرهای شخص همکاری بیشتری با تاکسیرانی قزوین داشته باشد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مصطفی کاشی پزها افزود: همواره یکی از مشکلات تاکسیرانان فعالیت مسافربرهای شخصی در سطح شهر است.
وی اضافه کرد: این موضوع در روزهای پایانی سال که میزان تردد شهروندان به منظور انجام خریدهای نوروزی در معابر سطح شهر افزایش می یابد، بیشتر مشاهده می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: متاسفانه ازدحام مسافربرهای شخصی در این ایام سرویس دهی تاکسیرانان به شهروندان را با مشکل روبرو می کند.
کاشی پزها تصریح کرد: باتوجه به اینکه هرگونه برخورد با مسافربرهای شخصی باید توسط پلیس راهور انجام شود، به منظور رفع مشکلات تاکسیرانان در این زمینه نیازمند مساعدت بیشتر پلیس راهور هستیم.
وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در برخی از موارد فعالیت مسافربرهای شخصی در سطح شهر موجب درگیر شدن تاکسیرانان با آنان شده و مشکلات عدیده ای را ایجاد می کند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان کرد: از پلیس راهور تقاضا کردیم در این زمینه به ویژه در روزهای پایانی سال مساعدت بیشتری با سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین داشته باشد.
کاشی پزها گفت: از شهروندان قزوینی نیز تقاضا می شود به منظور حفط امنیت خود و تردد با آرامش خاطر بیشتر از تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین استفاده کنند.
وی یادآور شد: پلیس راهور تاکنون با سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به ویژه در زمینه برخورد با مسافربرهای شخصی به منظور رفع مشکل تاکسیرانان مساعدت بسیاری کرده که جا دارد کمال تقدیر را از پلیس راهور داشته باشیم و تقاضا داریم در این مدت نیز همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.
منبع: تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان