۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین از تب تند اعتراض معلمان قزوینی تا رونمایی از المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد به شیوه‌ای نوظهور!
کد خبر: ۴۱۶۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای گذشت

از تب تند اعتراض معلمان قزوینی تا رونمایی از المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد به شیوه‌ای نوظهور!

هفته گذشته استان قزوین دستخوش اتفاقاتی از جنس اعتراض، حوادث و وقایع قابل تاملی بوده که به اختصار در گنجینه اخبار داغ این هفته استان گردآوری شده است.

از تب تند اعتراض معلمان قزوینی تا رونمایی از المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد به شیوه‌ای نوظهور!
صبح قزوین گنجینه، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که از این هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
  DSC05249-2-280x210 یکشنبه دهم اسفندماه معلمان قزوینی در اقدامی هماهنگ همزمان با سایر استان‌های کشور، در اعتراض به برآورده نشدن انتظارات خود از سوی مسئولین مربوطه مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین واقع در خیابان دستغیب تجمع کرده‌اند.
در این اقدام هماهنگ معلمان قزوینی از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تجمع کردند که طی آن بیانیه صادر شده از جانب کانون صنفی معلمان استان قرائت شد.
 

رونمایی از المان یادمان شهدای گمنام بدون هیچ تبلیغ و هیچ دانشجوئی!!!

basiji4 به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین، بنابر گفته دانشجویان دوشنبه یازدهم اسفندماه مراسم رونمایی از المان یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بدون حضور دانشجویان و پیش از جشن دانش‌آموختگی این دانشگاه برگزار شد.
   

حجت الاسلام عابدینی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان قزوین منصوب شد

۲۵۱-۲۸۰x178 باحکم رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام والمسملین حاج شیخ عبدالکریم عابدینی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین منصوب گردید.
 

فتنه، دشمنی با رهبری و ظلم خطوط قرمز ماست/ آیت الله باریک بین راه امام خمینی(ره) را پرچمداری کردند

۲۱ امام جمعه قزوین با بیان اینکه فتنه برای همه ما یک خط قرمز است ابراز کرد: دشمنی با ولایت و همراهی و همکاری با ستمگران برای ما نیز یک خط قرمز است و تا زمانی که یک ظالم توبه نکرده و به مردم روی نیاورد، پذیرش وی اقدامی ناشایست خواهد بود.
عابدینی ادامه داد: آیت الله باریک بین راه امام خمینی(ره) را پرچمداری کردند و با زندگی ساده زیستانه خود برای مردم و مسئولین استان قزوین الگویی بزرگ هستند.
  دولت با گرسنه نگه داشتن مردم ادعای کاهش تورم را دارد/ اعلام تورم صفر درصد در بهمن ماه بیشتر شبیه یک شوخی است ۶۵۱ نماینده مردم آوج و بوئین زهرا با بیان اینکه دولت با گرسنه نگه داشتن مردم ادعای کاهش تورم را می‌کند گفت: اعلام تورم صفر درصد در بهمن ماه از سوی دولت  بیشتر شبیه یک شوخی است.
روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، در خصوص کاهش تورم در بهمن ماه اظهار کرد: دولت هنگام اعلام تورم در شرایط احساسی قرار می‌گیرد و بدون توجه به شرایط اصلی جامعه مطالبی را بیان می‌کند؛ در صورتی که این مردم هستند که گرانی و میزان تغییر تورم را به خوبی حس می‌کنند.
   

شناسنامه استان مزین به نام افراد برجسته‌ای است که جایگاه درخشانی را برای استان رقم زده‌اند

۲۰

مرتضب روزبه استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان گفت: امروز شناسنامه استان به افراد برجسته‌ای مزین است که سابقه و جایگاه درخشانی را در کل کشور برای استان قزوین رقم زده‌اند لذا همه مردم استان، قدرشناس وجود علمای بزرگواری هستند که هویت دینی این دیار را ساخته‌اند.
 

مشکلات ناشی از اجرای طرح پیاده‌راه خیام هرچه زودتر حل شود

IMG07464737 جمعی از اهالی و کسبه خیابان خیام با توجه به حل نشدن بسیاری از مشکلات موجود در منطقه پیش از ظهر پنجشنبه ۱۴ اسفندماه اعتراض نمودند.
 

فروش ۵۰۰ میلیون بن کتاب دریک هفته برگزاری نمایشگاه

۲۱

مدیرکل اداره ارشاد قزوین اذعان کرد: در استان قزوین با یک میلیون و ۲۰۰ نفر جمعیت به یکباره در یک هفته ۵۰۰ میلیون بن کتاب به فروش می‌رسد که این موضوع حکایت از این دارد که ما در عرصه کتاب و کتابخوانی در حال موفقیت هستیم و به یک سطح خوبی رسیده ایم.
 

اختصاص ۲۰ نقطه عرضه میوه و مرکبات شب عید

download (1)

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قزوین از اختصاص ۲۰ نقطه برای عرضه میوه و مرکبات شب عید و توزیع میوه دولتی در بازارهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قزوین خبر داد.
 

مینودر میزبان لاله‌های بی‌نشان

khalaj (14)

هفته گذشته شهر قزوین، میزبان ۳ شهید گمنام و گلگون کفن شد.
 

نبود فضای فعال هنری در قزوین برای بروز استعدادها و نمایش آثار فاخر/ ارگانهای استان هیچ فعالیتی در زمینه برگزاری ورکشاپ و نمایشگاه ندارند

ax-0-280x220 طراح و مدرس گرافیک با بیان اینکه فضای فعال هنری در قزوین برای بروز استعدادها و نمایش آثار فاخر وجود ندارد گفت: از طرف ارگان‌های مربوطه نیز شاهد هیچ فعالیتی در زمینه گرافیک، ائم از مسابقه، ورکشاپ، جشنواره و یا نمایشگاه نیستیم.
نمایشگاه اسماء الهی اقدام برجسته ای بود که از طریق دانشجویان گرافیک دانشگاه بقیه الله قزوین از ابتدای این هفته تا جمعه ۱۵ اسفندماه در نگارخانه مهر استان در حال برگزاری است.
 

ضعف چرخه توزیع کتاب دفاع مقدس در استان قزوین/ تا به امروز کار شاخصی برای شهدای استان صورت نگرفته است

b746ff497b55d3dae0aca4a0f734db92_192 نویسنده کتاب زندگینامه "شهید اکبری رضایی" با بیان اینکه در استان قزوین موضوعی به نام چرخه توزیع کتاب دفاع مقدس وجود ندارد گفت: تا به امروز کار شاخصی برای شهدای استان صورت نگرفته است.
 

تصویب اساسنامه جدید در غیاب اکثریت اعضای خانه مطبوعات

۹۴۹۰۶۰۸۵۱۱۳۸۴۹۵۳۰۱۷۳ سومین مجمع عمومی و فوق العاده خانه مطبوعات استان قزوین با هدف تصویب اساسنامه جدید و انتخاب بازرسین روز سه‌شنبه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قزوین در غیاب اکثریت اعضای خانه مطبوعات برگزار شد.
 

زلزله ۴٫۶ ریشتری در شهرستان آوج قزوین

farhangnews_104064-295822-1417586096-280x210

در تاریخ (دوشنبه یازدهم اسفندماه) زلزله‌ای به بزرگی ۴٫۶ ریشتر، ساعت ۹:۳۸ دقیقه شهرستان آوج را به لرزه درآورد.
انتهای پیام/۹۰۰۳            

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان