۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین هويت و ذات انقلاب اسلامي ايران با تمام انقلاب هاي دنيا متفاوت است
کد خبر: ۴۱۵۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن(ع) قزوین:

هويت و ذات انقلاب اسلامي ايران با تمام انقلاب هاي دنيا متفاوت است

کاظمی گفت: امام خميني(ره) با درك درست از آينده انقلاب، تهديدات و پيشروي انقلاب اسلامي از بين جوانان با بصيرت، پر شور و انقلابي در آغازين روز هاي انقلاب مجموعه و نهاد مقدسي را ساماندهي كردند و اولين نهاد سازي در انقلاب شكل گرفت.

هويت و ذات انقلاب اسلامي ايران با تمام انقلاب هاي دنيا متفاوت است
به گزارش صبح قزوین، عباس کاظمی فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در پاسخ به اینکه چرا امام خميني(ره) فرمان تاسيس سپاه را در سال 58 داده و هدف چه بوده است، اظهار داشت:شناخت ويژگي ها، هويت و ذات انقلاب اسلامي ايران با تمام انقلاب هاي دنيا متفاوت بوده و به خواسته هاي مادي مستحكم نبوده بلكه يك افق بلند انساني و الهي را هدف قرار داده است تا در سايه اين انقلاب بتواند در مسير به ارزش هاي ناب الهي و انساني كه در ساليان دراز حكومت طاغوت لگد مال شده برسد.
کاظمی در ادامه بیان کرد: چنين انقلابي با اين ويژگي ها نياز به حراست و پاسداري داشت.
در واقع پاسداران و محافظان اين انقلاب بايد ويژگي هايي داشته باشند و در درجه نخست پاسداران بايد از متن مردمي باشندكه انقلاب كرده اند و در فراز و نشيب انقلاب به همراه امام خميني(ره) و آرمان هاي ايشان بوده اند.
وی گفت: بنابراين امام خميني(ره) با درك درست از آينده انقلاب، تهديدات و پيشروي انقلاب اسلامي از بين جوانان با بصيرت، پر شور و انقلابي در آغازين روز هاي انقلاب مجموعه و نهاد مقدسي را ساماندهي كردند و اولين نهاد سازي در انقلاب شكل گرفت.
نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود و اين سپاه بايد بتواند از آرمان ها و ارزش هاي بلند انقلاب در چالش هاي بعد از پيروزي انقلاب پاسداري، پشتيباني و محافظت كند.
فرمانده  ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین در خصوص عملکرد سپاه از آغاز انقلاب تا کنون افزود: سپاه پاسداران از روزهاي آغازين تا به امروز در تاريخ 34 ساله خود همواره حركت در مسیر حقيقي انقلاب اسلامي و دفاع از آرمان هاي بلند انقلاب بوده است.
کاظمی تاکید کرد: سپاه در مقاطعي از تاريخ انقلاب تائيديه خود را از زبان امام خميني(ره) و امام خامنه اي گرفته است و توانسته مهر رضايت بر كارنامه هاي خود در عرصه هاي مختلف بگذارد.
وی در ادامه گفت: چه در روزهايي كه عرصه دفاع مقدس بود سپاه جانانه در ميدان دفاع مقدس ورود و حماسه سازي كرد و بعد از آن ضرورت پرداختن به عرصه هاي سازندگي، خدمت به محرومين، تلاش در حوزه هاي فرهنگي حضور اجماعي قوي براي مقابله با بسياري از ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي در عرصه ها است.
وی در انتها اظهار کرد: سپاه توانسته به قدر بضاعت خودش عملكرد مطلوب و قابل قبولي را تا حدي كه تاييديه اعلام و مهر رضايت از سوي نائب امام زمان(ع) ولي امر مسلمين بارها در جلسات ابراز شده است و انگيزه اي است براي ما تا نقاط مطلوب پيشرو را دنبال كنيم.
همه دارايي ما كسب چنين رضايتي است اگر چه هنوز جاي پيشرفت وجود دارد و فعاليت هايي كه بايد به آن بپردازيم فراوان است.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان