۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین قهرمانی تاکسیرانی قزوین در نخستین دوره المپیاد کارگران کشور در رشته تنیس روی میز
کد خبر: ۴۱۵۲۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قهرمانی تاکسیرانی قزوین در نخستین دوره المپیاد کارگران کشور در رشته تنیس روی میز

تاکسیرانی قزوین در نخستین دوره المپیاد کارگران کشور که در بابل برگزار شد، در رشته تنیس روی میز به مقام قهرمانی دست یافت.

قهرمانی تاکسیرانی قزوین در نخستین دوره المپیاد کارگران کشور در رشته تنیس روی میز
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانی قزوین در نخستین دوره المپیاد کارگران کشور که در بابل برگزار شد، در رشته تنیس روی میز به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل زندپور افزود: یکی از برنامه هایی که با جدیت در سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین دنبال می شود، فعالیت های ورزشی است.
وی اضافه کرد: در سال های اخیر تاکسیرانان استقبال بسیار خوبی از برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی کرده اند که این امر موجب ورود آنان به عرصه مسابقات استانی و کشوری شده است.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: از جمله رشته های ورزشی که توسط تاکسیرانان قزوینی دنبال می شود، تنیس روی میز است که تاکنون تیم تنیس روی میز تاکسیرانی قزوین به موفقیت های خوبی در سطح استانی و کشوری دست یافته است.
زندپور تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در مسابقات المپیاد کارگران کشور که در بابل برگزار شد، حضور پیدا کرد و توانست در مسابقات دو نفره به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: در بخش مسابقات دونفره این دوره از مسابقات المپیاد کارگران کشور روح الله شیشه گرها و علیرضا بیگدلی در رشته تنیس روی میز به مقام قهرمانی دست یافتند.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: در بخش تک نفره نیز روح الله شیشه گرها در رشته تنیس روی میز به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.
زندپور یادآور شد: تیم تاکسیرانی قزوین را روح الله شیشه گر ها، علیرضا بیگدلی، حیدر جلیلوند، حجت الله امینی، به سرپرستی فرامرز رسولی و مربیگری اسماعیل زندپور تشکیل می دادند.
منبع: تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان