۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مقدار ۷۲۱۸ تن ماسه و نمک در طول عملیات راهداری مصرف شد
کد خبر: ۴۱۲۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

مقدار ۷۲۱۸ تن ماسه و نمک در طول عملیات راهداری مصرف شد

حق لطفی گفت: در طول راههای اصلی و فرعی حوزه استحفاظی میزان۱۳میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب برف روبی انجام پذیرفته است.

مقدار ۷۲۱۸ تن ماسه و نمک در طول عملیات راهداری مصرف شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، جواد حق لطفی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: در پی بارش برف سنگین به همراه کولاک و متعاقبا یخبندان در طول حوزه استحفاظی که از عصر پنجشنبه ۳۰بهمن ماه تا شنبه ۲ اسفند ادامه داشت ، در طول راههای اصلی و فرعی حوزه استحفاظی میزان۱۳میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب برف روبی انجام پذیرفته است.
حق لطفی عنوان کرد: مقدار۷۲۱۸ تن ماسه و نمک در طول عملیات راهداری مصرف شده است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات راهداران افزود: خوشبختانه در پی بارش رحمت الهی، با برنامه ریزی های بعمل آمده و تلاش شبانه روزی راهداران، کلیه راههای شریانی و اصلی حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهر سازی استان قزوین که کریدور ارتباطی استان های غربی و شمالی کشور به شمار می آید در تمامی ساعات باز و مساعد تردد نگاه داشته شد.
وی ادامه داد: اغلب راههای روستاهایی که در پی بارش برف مسدود گردیده بود بازگشایی شد و عملیات برف روبی و بازگشایی بقیه راههای روستایی نیز کماکان ادامه دارد.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان از هموطنان عزیز درخواست کرد از انجام سفرهای غیرضروری در هنگام بارش برف خودداری نموده و پیش از انجام سفر، ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود، از آخرین وضعیت راهها با استفاده از سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اطلاع کسب و سپس اقدام به سفر نمایند.
منبع: روابط عمومی راه و شهرسازی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان