۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اعلام مشروط حمایت دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) از مذاکرات هسته ای
کد خبر: ۴۱۰۱۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز گذشته صورت گرفت؛

اعلام مشروط حمایت دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) از مذاکرات هسته ای

هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به همراه برخی از استاد های این دانشگاه، با امضای طوماری حمایت خود را از تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کردند.

اعلام مشروط حمایت دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) از مذاکرات هسته ای

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین روز یک شنبه از ساعت ۹ صبح تا پنج عصر در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جمعی از دانشجویان با امضای طوماری، حمایت خود را از مذاکرات هسته ای اعلام کردند.

شاید بتوان گفت بعد از اینکه تعداد کثیری از دانشجویان فعال در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، دور تا دور نیروگاه اتمی بوشهر، زنجیره انسانی تشکیل دادند، این دانشجویان دانشگاه امام خمینی بودند که با این اقدام بی سابقه خود حمایت خود را از دولت یازدهم ابراز داشتند.

هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به همراه برخی از استاد های این دانشگاه، پای این طومار را امضا نموده و از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کردند.

ok
در ابتدای این طومار آمده است: " در آستانه سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ما دانشگاهیان دانشگاه امام خمینی (ره) در راستای سربلندی میهن عزیزمان ایران، حمایت همه جانبه خود را از دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام می داریم و امیدواریم دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی در عمل به این خواسته مردمی موفق و پیروز باشند".

دانشگاه امام خمینی.

این برنامه به همت تشکل مستقل دانشجویی و با دریافت مجوز رسمی از شورای فرهنگی دانشگاه امام خمینی، صورت گرفت.

انتهای پیام/۸۰۰۲/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان