۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سند دار شدن املاک دغدغه مردم اقبالیه است
کد خبر: ۴۰۸۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شهردار اقبالیه:

سند دار شدن املاک دغدغه مردم اقبالیه است

کاشی پزها گفت: در حال حاضر دغدغه های مهم مردم سند دار شدن املاک، تفکیک زمین های باغ عمران،جای کشت نخود، انتقال لوله ی گاز و ایجاد کمربندی شهر وطرح تفصیلی است.

سند دار شدن املاک دغدغه مردم اقبالیه است
مهندس کاشی پزها، شهردار اقبالیه در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین درباره اقدامات صورت گرفته توسط شورای اسلامی شهر وشهرداری اقبالیه بیان داشت: خدای متعال را شاکرم که به من توفیق داد تا خدمتگذار مردم شریف اقبالیه باشم.
انصافا شهروندان عزیز این شهر لایق بسیاری از خدمات هستند که اینجانب با همکارانم در شهرداری مخصوصا همدلی وهم فکری اعضای محترم شورای اسلامی در صدد ارائه خدمات شایسته درخور این مردم عزیز هستیم.
وی افزود: در حال حاضر دغدغه های مهم مردم سند دار شدن املاک، تفکیک زمین های باغ عمران،جای کشت نخود، انتقال لوله ی گاز و ایجاد کمربندی شهر وطرح تفصیلی است.
کاشی پزها عنوان کرد: در خصوص اسناد با توجه به مشکل یک هیجده موقوفه املاک همه زمین ها و خانه ها به صورت قولنامه ای خرید وفروش شده است لذا بحث اسناد از بدو تاسیس شهرداری مورد توجه مدیران وقت بوده و اولین جلسه ی رسمی با کشاورزان محترم توسط مرحوم مهندس باقری برگزار و به صورت عملیاتی آغاز شده است.
وی اذعان داشت: با تشکیل جلسات متعدد با مسولین استان به ویژه اداره کل اوقاف و متولی موقوفه زمینه، حل این مشکل ایجاد شده است و نهایتا با توافقات بین مسولین ذیربط، با مالکین اصلی، مراتب با تحویل حدود 6 هکتار زمین توسط کشاورزان به موقوفه والباقی توسط شهرداری وقف شده است.
این مسئول گفت: مشکل سند برای محدوده شهری مصوب سال1375 مرتفع واز سال 1384 به بعد اولین متقاضیان سند با استفاده از قانون 147و148 ثبت اسناد موفق به ثبت سند شده اند و در حال حاضر نیز با استفاده از قانون جدید مواد موصوف در حال پیگری است.
وی تشریح کرد: باتوجه به اینکه طرح جامع در دست اقدام می باشد با گستر ش طرح موجود بخشی از زمین های شهر وارد محدوده خدماتی خواهند شد که باغ عمران وزمین های کشت نخود از جمله آن می باشد لذا در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است و بیش از90 درصد مراحل قانونی از طریق راه ومسکن استان قزوین با انتقال اسناد از جانب کشاورزان محترم به اداره ی ثبت اسناد استان صورت گرفته است.
کاشی پزها اضافه کرد: در خصوص انتقال لوله ی1000 پوندی بحمدالله همه ی اقدامات اداری با مساعدت مسولین استانی، نمایندگان محترم استان وپیگیری های شورا و شهرداری انجام و مقدمات انتقال محیا شده است.
با عنایت به ضرورت احداث کمربندی شهر به لحاظ کاهش ترافیک داخل شهر و رفع معضلات ان مراتب به طور جدی تحت پیگیری بوده است.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان