۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین راه اندازی آزمایشگاه علوم و فناوری نانو در استان
کد خبر: ۴۰۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شورای آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

راه اندازی آزمایشگاه علوم و فناوری نانو در استان

استان قزوین در بحث حوزه صنعت و علم آموزی در بخش نانو از استان های فعال کشور است.

راه اندازی آزمایشگاه علوم و فناوری نانو در استان
به گزارش صبح قزوین، عجم استاندار قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه جهان کنونی به سرعت در مسیر دستیابی به نانو و دستاورد های آن حرکت می کند گفت: در سال گذشته 4 طرح نانو در کشور به بهره برداری رسیده است که یکی از این طرح ها در استان قزوین بوده است.
حبیبی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: استان قزوین نهمین استانی است که آزمایشگاه نانو آن تجهیز می شود و برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه علوم و فناوری نانو در استان یکصد میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که یک سوم این مبلغ از سوی باشگاه فناوری نانو تامین خواهد شد.
وی تاکید کرد: در سال گذشته 814 نفر از معلمان حق التدریس و آموزش یاران نهضت سواد آموزی استان به پیمانی تغییر وضعیت داده اند و در سال گذشته 25 هزار دانشجو جذب دانشگاه های فرهنگیان شدند که سهم استان قزوین 400 نفر بوده است.
حیدری مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین با اشاره به تعهد 22 میلیارد تومانی خیرین برای احداث مدارس اظهار کرد: تا کنون 82 درصد از این تعهد محقق شده است.
وی در انتها با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز در استان در 10 سال گذشته 385 مدرسه با بیش از یکصد میلیارد تومان احداث کرده اند وافزود: با مشارکت خیرین امسال 35 مدرسه در استان قزوین به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان