۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین گاز رسانی شهرهای رازمیان و معلم کلایه در سال ۹۴ عملیاتی می‌شود
کد خبر: ۴۰۵۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس در بازدید از منطقه الموت شرقی:

گاز رسانی شهرهای رازمیان و معلم کلایه در سال ۹۴ عملیاتی می‌شود

نماینده قزوین در مجلس گفت: گاز رسانی شهرهای رازمیان و معلم کلایه در سال ۹۴ صورت می گیرد و برای راه های روستایی ۲۰ هزار تن قیر برای آسفالت ۴۰۰ کیلومتر به کار گرفته شده است و به علت ضعف اجرایی پیمانکار پیشرقت در این زمینه کم بوده است.

گاز رسانی شهرهای رازمیان و معلم کلایه در سال ۹۴ عملیاتی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، داود محمدی نماینده مردم البرز، آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین سفر خود به الموت شرقی به روستای کوشک این منطقه سفر کرد و به بررسی مشکلات مردم این منطقه پرداخت.
در این دیدار داود محمدی از روستاهای کوشک خوبان، نرمی لات، دینه لات و گرمارود، آتان و کلایه و هنیز و همچنین پروژه های گاز رسانی الموت شرقی و راه ارتباطی الموت به تنکابن و احداث مسجد شترخان بازدید به عمل آورد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه الموت شرقی از ظرفیت بسیار بالای گردشگری و جاذبه تاریخی برخوردار است اذعان کرد: قلعه حسن صباح و دریاچه اوان از مناطق پرجاذبه در این منطقه می باشد که علاوه بر وجود گیاهان داوریی در زمینه درآمدزایی برای بخش و استان قابل توجه است.
DSCN3478 وی افزود: وجود دانشگاه علمی کابردی در الموت شرقی در ارتقای سطح علمی این منطقه موثر است و ناحیه صنعتی در این حوزه زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرده است؛ البته مشکل برق در این بخش در حال رفع شدن است.
محمدی با بیان اینکه در راستای اولویت بندی برای اجرایی شدن پروژه ها در حال رایزنی با استاندار قزوین هستیم اظهار کرد: در حوزه های فرهنگی، عمران، راهسازی، آب و گاز و خدمات شهری برنامه های خوبی صورت گرفته است و  هرساله ۵۰ میلیارد تومان به بودجه استان اضافه شده است و در این دو سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش بودجه امکانات خوبی برای بخش های مختلف استان صورت می گیرد.
وی ابراز کرد: راه ارتباطی الموت به تنکابن مطالبه ۵۰ ساله مردم الموت بوده است، مدتها مردم از نبود کار عملیاتی در این حوزه انتقاد داشتند و اقدامات عملیاتی صورت گرفته در این دو سال به اندازه سی سال گذشته بوده است؛ امروز بیشتر از ۲۰۰ ماشین آلات سنگین و سبک در جاده های الموت مشغول به کار هستند.
DSCN3601 عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مسیر لوله گذاری برای گاز رسانی الموت عملیاتی شده است گفت: گاز رسانی شهرهای رازمیان و معلم کلایه در سال ۹۴ صورت می گیرد و برای راه های روستایی ۲۰ هزار تن قیر برای آسفالت ۴۰۰ کیلومتر به کار گرفته شده است و به علت ضعف اجرایی پیمانکار پیشرقت در این زمینه کم بوده است.
وی در پایان عنوان کرد: ایران اسلامی در حال حاضر در اوج اقتدار قرار دارد و این امنیت را مدیون رهبری با بصیرت رهبر معظم انقلاب است و سعی ما حل مشکلات بیکاری، تورم و معضلات اقتصادی است و در مجلس با برنامه ریزی در این رابطه هستیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲      

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان