۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین زنگ انقلاب در مدارس استان قزوین نواخته شد
کد خبر: ۴۰۵۰۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدارس استان قزوین نواخته شد

زنگ انقلاب در سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین استانی در سالن ورزشی ۲۲ بهمن قزوین نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس استان قزوین نواخته شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، صبح امروز آئین زنگ انقلاب در سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی با حضور مسئولین استانی در سالن ورزشی ۲۲ بهمن قزوین برگزار شد.
در این مراسم که با مشارکت دانش آموزان دبیرستان‌های دخترانه سیده‌النساءالعالمین، عفاف، رضی الوالدین و هنرستان معمارپور قزوین برگزار شد، اجرای سرودهای انقلابی موجب احیاء خاطرات بهمن سال ۵۷ شد.
زنگ انقلاب نیز به صورت نمادین توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹:۳۳ دقیقه نواخته شد.
ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این مراسم با اشاره به نقش پررنگ دانش آموزان، دانشجویان و قشر فرهیخته جامعه آن دوران در پیروزی انقلاب اظهار کرد: زنگ انقلاب، زنگ همه خوبی ها ست و لحظه لحظه آن نتیجه جانفشانی و فداکاری جوانان ایرانی است.
امنیت، آرامش و آسایش موجود، ثمره انقلاب است وی در ادامه گفت: با وجود اینکه از همان روزهای نخست پیروزی، استکبار جهانی و ایادی آنان کمر همت به نابودی انقلاب بستند اما آثار انقلاب در کشورهای اسلامی نظیر یمن، بحرین، عربستان و همه کشورهایی که ندای اسلامی بدانجا رسیده به خوبی نمایان است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
این مسئول در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: موفقیت های برجسته کشور در زمینه علم و تکنولوژی موجب هراس دشمنان کشور شده که مبادا جوانان ایرانی به قله رفیع پیشرفت دست یابند.
این مسئول خطاب به دانش آموزان گفت: امروز که وظیفه تحصیل را برعهده دارید باید با اخلاق مداری و رعایت حجاب اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کنید.
رحیمی خاطر نشان کرد: با وجود توطئه دشمنان نظام، به برکت انقلاب همه امکانات در کشور ورود پیدا کرده و شاهد پیشرفت و رشد کشور در همه زمینه ها هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اذعان کرد: علی رغم اینکه دشمنان ایران اسلامی مدعی داشتن آزادی، دمکراسی و تفکر هستند اما در واقع ادعای آنان دروغی بیش نیست و نمونه آن را در توهین به پیامبر رحمت شاهد بودیم چرا که آنان تحمل خوبی ها و ارشادات پیامبر اسلام را ندارند لذا این گونه برخورد می کنند.
وی در پایان گفت: امنیت، آرامش و آسایش موجود در کشور ثمره انقلاب اسلامی ایران است این در حالی است که دانش آموزان کشورهایی چون افغانستان، فلسطین، پاکستان و بحرین در شرایط سختی به تحصیل مشغولند.
  مدرسه انقلاب برگرفته از مکتب حسینی است سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: در سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز شهید کشور را گرامی می داریم، شهیدانی که با بذر جان خویش درخت انقلاب را آبیاری کردند.
سالار قاسمی خاطر نشان کرد: زنگ انقلاب زنگ بیداری، عزت، غرور و زنگ همه خوبی ها و ارزش هایی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به ما ارزانی داشته است.
وی تصریح کرد: مدرسه انقلاب هدیه نظام جمهوری اسلامی ایران و برگرفته از مکتب حسینی است، مدرسه ای که دارای ویژگی های منحصر به فردی است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به خصوصیات اخلاقی دانش آموزان مدسه انقلاب خاطر نشان کرد: دانش آموزان مدرسه انقلاب افرادی متعهد، مومن، پژوهش محور، آزاد منش، متفکر و اهل دیانت هستند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان