۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین بودجه ۵۵ میلیارد تومانی شهرداری محمدیه در حال بررسی است/ افزایش ۱۰ درصدی تعرفه عوارض شهرداری در سال ۹۴
کد خبر: ۴۰۴۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر محمدیه:

بودجه ۵۵ میلیارد تومانی شهرداری محمدیه در حال بررسی است/ افزایش ۱۰ درصدی تعرفه عوارض شهرداری در سال ۹۴

رئیس شورای شهر محمدیه با بیان اینکه تعرفه عوارض شهرداری در سال ۹۴ ده درصد افزایش می یابد گفت:بودجه ۵۵ میلیارد تومانی شهرداری محمدیه در حال بررسی است.

بودجه ۵۵ میلیارد تومانی شهرداری محمدیه در حال بررسی است/ افزایش ۱۰ درصدی تعرفه عوارض شهرداری در سال ۹۴
علی کاظمی علی آبادی، رئیس شورای شهر محمدیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص ارائه بودجه شهرداری سال ۹۴ به شورای شهر اظهار کرد: از طرف شهرداری محمدیه ۵۵ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی برای سال ۹۴ به شورای شهر تقدیم شده است.
وی در ادامه افزود: از کل بودجه ای که برای سال آینده تعریف شده ۲۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی ناحیه شهری مهرگان است که استان باید این مقدار را در اختیار ما قرار دهد و بودجه شهرک مهرگان و محمدیه در مجموع در حوزه خدمات شهری و عمرانی ۳۵ میلیارد تومان است.
رئیس شورای شهر محمدیه ادامه داد: از کل بودجه ۵۵ میلیارد تومانی ۱۸ درصد هزینه جاری و ۸۲ درصد بودجه عمرانی میباشد.
وی با بیان اینکه در سال آینده دو پروژه بزرگ در دست اقدام داریم اذعان کرد: ساخت پل دوم محمدیه – مهرگان بر روی اتوبان روی رودخانه شترک یعنی ضلع غربی شهر است؛ پروژه دیگر بوستان ۱۲ هکتاری در منطقه هفت شهر محمدیه است؛ البته پروژه نیمه کاره ساخت دارالقرآن محمدیه هزینه بالایی دارد که ۸۰ درصد آن در سال آینده صورت می گیرد.
ادارات شهر محمدیه در بودجه سال ۹۴ امیدی به مساعدت شهرداری نداشته باشند DSC01823 کاظمی عنوان کرد: برنامه ریزی بقیه بودجه محمدیه اختصاص به مناسب سازی معابر شهری و خدمات شهری، راه اندازی دو فاز پارک ۲۲ هکتاری شهرک مهرگان برای ایجاد فضای سبز در سال آینده در دست انجام خواهد بود.
وی در خصوص شرایط بررسی بودجه شهرداری محمدیه در شورای شهر خاطرنشان کرد: ابتدا باید تعرفه عوارض تصویب شود بعد بررسی بودجه را شروع کنیم؛ اعضای شورای محمدیه تعرفه عوارض شهرداری را با اصلاحاتی تصویب کردیم.
این مسئول ابراز کرد: در تعرفه عوارض این پیش بینی باید صورت بگیرد که کدهای درآمدی از چه محل هایی و به چه مقدار باید کسب شود؛ به طور مجموع برای سال آینده ۱۰ درصد افزایش تعرفه تصویب شد و با درنظر گرفتن شرایط قشر متوسط جامعه ۵ درصد از این افزایش به آنها اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه بودجه تا دو هفته دیگر تصویب و به شهرداری ابلاغ می شود گفت: به طور معمول هر ساله ادارات محمدیه درخواست مساعدت های مالی زیادی از شهرداری دارند؛ اما در بودجه سال آینده به دلیل توجه به اقتصاد مقاومتی و مشکل بودن تامین بودجه این مساعدت را به ادارات نخواهیم داشت.
رئیس شورای شهر محمدیه تصریح کرد: سازمانها و ادارات مختلف شهر محمدیه باید با برنامه ریزی برای تامین بودجه سال آینده اقدام کنند و امیدی به شهرداری نداشته باشند؛ ما فقط در شرایط خاص و در محدوده موارد قانونی میتوانیم حمایت مالی داشته باشیم.
وی در پایان گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه در زمینه های مختلف پروژه های بزرگ را به صورت مشارکتی انجام می دهیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲    

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان