۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اهانت به پیامبر مهربانی نشانه ترس دشمن از احیای تمدن عظیم اسلامی است
کد خبر: ۴۰۱۷۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بیانیه دانشگاه آزاد بوئین زهرا:

اهانت به پیامبر مهربانی نشانه ترس دشمن از احیای تمدن عظیم اسلامی است

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا با انتشار بیانیه ای اهانت روزنامه شارلی ابدو را به ساحت حضرت رسول اکرم(ص) محکوم نمود.

اهانت به پیامبر مهربانی نشانه ترس دشمن از احیای تمدن عظیم اسلامی است

به گزارش صبح قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا با انتشار بیانیه ای اهانت روزنامه شارلی ابدو را به ساحت حضرت رسول اکرم(ص) محکوم نمود.

در این بیانیه چنین آمده است:

بسمه تعالی

یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَاللَهِ بِاَفواهِهِم وَ اللَهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَو کَرِهَ الکفِرون (سوره صف: آیه۸) کافران میخواهند تا نور خدا را به گفتار باطل و طعن و مسخره خاموش کنند ، و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت.

صیهونیسم جهانی که حیات ننگینش با احیای مجدد تمدن عظیم اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) متزلزل شد،برای فرار از نابودی با اتخاد سیاست شوم اسلام ستیزی، به فرمایش حضرت امام خامنه ای (مد ظله) سعی درخاموش کردن احساسات دینی و کوچک کردن مقدسات اسلامی در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام را دارد و در این راستا مکرراً از راه های مختلف به ساحت دین مبین اسلام ، قرآن کریم،پیامبراکرم(ص)وائمه اطهار(ع)توهین کرده است.

اکنون که پیرو اهداف شیطانی صیهونیسم و با حمایت های مادی و معنوی شیطان بزرگ و رژیم شوم و غاصب صهیونیسم ، هفته نامه ی فرانسوی «شارلی ابدو» اقدام به انتشار کاریکاتور و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) کرده گواهی دیگر بر دروغین بودن شعار تکراری حقوق بشر و احترام به ادیان و تمدن ها توسط آنها برهمگان آشکارشد.

این بیانیه با ابراز شرمساری از اینکه بیش از یک میلیارد مسلمان بر روی زمین از نعمت‌های مادی و معنوی الهی بهره می‌برند و در سایه تعالیم انسان‌ساز و وحدت آفرین پیامبر اسلام (ص) با افتخار زندگی می کنند و ساحت مبارک رسول اکرم(ص) به واسطه ضعف مسلمانان مورد اهانت قرار می‌گیرد، می‌آورد: از ساحت مقدس ولی الله اعظم(عج) عذر می خواهیم که ایمان و عمل شایسته در مقابل شیطان را نداشته و نداریم که دشمن وقیحانه جرأت و جسارت اهانت را به خود می‌دهد و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم که به ما توفیق حمایت از دین و رسول مکرم اسلام(ص)راروزی نماید.

از این جهت ما دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاهی نیز همانند دیگر دانشجویان و بسیجیان این عمل مذبوهانه دشمن را در هتک حرمت ارزش ها و مبانی دین اسلام و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) محکوم کرده و انزجار خود را اعلام می داریم و نیز تکلیف شرعی و وظیفه ی همگانی مسلمین و دیگر ادیان می دانیم تا ضمن محکوم کردن این اعمال ناپسند و حقیرانه ی صهیونیسم جهانی، در راه تبیین و روشنگری دینی در این فضا گام های بلندی بردارند تا دشمنان دیگر نتوانند دست به چنین اعمالی بزنند.

انتهای پیام/۱۰۰۱

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان