۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هدف نشریه شارلی ابدو قراردادن دین مقابل دین است
کد خبر: ۴۰۱۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رییس دادگستری شهرستان آبیک:

هدف نشریه شارلی ابدو قراردادن دین مقابل دین است

رییس دادگستری شهرستان آبیک گفت: هدف اصلی نشریه شارلی ابدو از چاپ کاریکاتور توهین آمیز قرار دادن دین مقابل دین است.

هدف نشریه شارلی ابدو قراردادن دین مقابل دین است
به گزارش صبح قزوین، آیت اله بنی هاشمی، رییس دادگستری شهرستان آبیک با محکوم کردن توهین نشریه شارلی ابدو، اظهار داشت: این کار تازه ایی نیست، دشمنان از طریق نشریات و مجله ها دست به این اقدلم ها می زنند.
رییس دادگستری شهرستان آبیک، یکی از دلایل این اقدام توهین آمیز غرب را افزایش گرایش ساکنین اروپا به دین اسلام دانست و تاکید کرد: گسترش بیش از پیش اسلام گرایش مردم غرب به دین رحمت اسلام داشتند، مسئولین کشورهای غربی هراسان کرد مجبور به انجام اقداماتی برای اسلام هراسی و توسعه آن در افکار عمومی شد.
بنی هاشمی چاپ این نشریه را ادامه دهنده اقدامات اسلام هراسی در اروپا دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری و دولت های غربی با انتشار این کاریکاتور و اقداماتی از این قبیل سعی در جلوگیری و مقابله با این موج اسلام گرایی و گرایش مردم اروپا به دین مبین اسلام بود تا چهره ایی خشن از اسلام را در افکار عمومی به تضویر بکشند.
وی با اشازه به وظیفه مسلمانان در مواجه شدن با این اقدام غرب اشاره کرد و گفت: وظیفه ما به عنوان یک مسلمان این است که آرامش خود را در مرحله اول حفظ کنیم و کاری نکنیم که دشمن می خواهد و در مرحله دوم عملکرد یک مسلمان واقعی را طوری به نمایش بگذاریم که مردم جهان متوجه اشتباه خود بشوند و افکار غلط خود را تصحیح نمایند.
رییس دادگستری شهرستان آبیک در پایان با اشاره به این که دین اسلام دین رحمت و مهربانی است، تصریح کرد: اسلام یک دین کامل و جامه است و از اسلام به عنوان دین رحمت و مهربانی یاد می کنند و ما مسلمان ها می توانیم با رفتار صحیح و درست هود از این موج اشلام هراسی جلوگیری کنیم و حتی می توانیم کاری کنیم که گرایش مردم به اسلام بیش از پیش اضافه شود.
دشمن می خواهد کاری کند که دین در مقابل دین بایستد، آن ها می خواهند جامعه اسلامی را با جامعه مسیحیت درگیر کنند و خود از آب گل آلود ماهی بگیرند.
انتهای پیام/۱۰۰۱ منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان