۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/پس از نماز جمعه این هفته راهپیمایی برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۰۱۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در راستای محکومیت اهانت به پیامبر(ص) صورت گرفت؛

صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/پس از نماز جمعه این هفته راهپیمایی برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بیانیه ای صادر کرد.

صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/پس از نماز جمعه این هفته راهپیمایی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در بیانیه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعضم(ص) آمده است: بار دیگر دست‌هاى آلوده صهیونیست‌ها از آستین خیانت درآمد و با اهانت وقیحانه و سازماندهی‌شده استکباری صهیونیستی«در پوشش یک نشریه شیطان‌صفت فرانسوی» نسبت به ساحت مقدس عصاره خلقت، پیامبر رحمت نبی مکرّم اسلام حضرت محمّد بن عبدالله (صلى الله علیه وآله و سلم) دل مسلمانان وآزادیخواهان جهان را جریحه دار نمود.
این عمل زشت و ننگین نشان داد که آنها از ترس بیدارى جهان اسلام و گسترش این آیین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند و به هر کار احمقانه‌اى دست مى‌زنند که قطعاً نتیجه معکوس خواهد داشت.
این بیانیه می افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین این اهانت وقیحانه واقدام نفرت انگیز و بی شرمانه و سازماندهی‌شده استکباری – صهیونیستی«در پوشش یک نشریه شیطان‌صفت فرانسوی» نسبت به ساحت مقدس عصاره خلقت پیامبر رحمت، نبی مکرّم اسلام، حضرت محمّد بن عبدالله (ص) که قلب امت اسلامی را جریحه دار کرده است شدیداً محکوم کرده واین اقدام ناشایست را اهانت به کلیه اصول و عقاید الهی و انسانی میداند.
در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: از آحاد مردم مسلمان وآگاه استان مى‌خواهیم در محکومیت این اهانت وقیحانه، همصدا با مسلمانان بیدار کشورمان با شرکت در تظاهرات باشکوه پس از برپایی آئین نماز جمعه مورخ ۰۳/۱۱/۱۳۹۳اعتراض شدید و خشم و انزجار خود را نسبت به این توطئه صهیونیستى ـ آمریکایى اعلام کنند.
همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این بیانیه آورده است: ضمن اعلام برائت از این رذل صفتان زشتخو، نسبت به این واقعه دردناک با هوشیاری و بصیرت و با پاسخگویى مناسب و منطقى درس عبرتى به آنان و محرّکان آنها خواهیم داد تا براى همیشه این‌گونه اعمال زشت و نفرت‌انگیز را فراموش کنند.
در پایان این بیانیه آمده است: برای محکومیت این توهین به ارزش های اسلامی راهپیمایی بعد نماز جمعه این هفته صورت خواهد گرفت.
زمان: روز جمعه مورخ ۰۳/۱۱/۹۳ پس از بر پایی نمازجمعه در میعادگاه های نماز جمعه استان قزوین از محل مسجد النبی تا میدان آزادی.
"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین" انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان