۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین توهین به پیامبر اسلام، نتیجه دلخواه استکبار جهانی را محقق نمی‌کند
کد خبر: ۴۰۰۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان فرهنگ و ارشاد قزوین:

توهین به پیامبر اسلام، نتیجه دلخواه استکبار جهانی را محقق نمی‌کند

مدیرکل سازمان فرهنگ و ارشاد قزوین گفت: سران حکومت‌های اروپایی با این جسارت‌ها به جایگاهی نمی رسند و مردم این کشورها به حقیقت عملکرد خود پی می‌برند و به دنبال حق و حقیقت خواهند رفت.

توهین به پیامبر اسلام، نتیجه دلخواه استکبار جهانی را محقق نمی‌کند
مهدی احمدی، مدیرکل سازمان فرهنگ و ارشاد قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص توهین و جسارت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) اظهار کرد: استکبار جهانی با همه توطئه‌های خود سال‌های متمادی است که به دنیال ریشه کن کردن اسلام ناب محمدی است.
وی در ادامه افزود: موضوع توهین به مقدسات اسلامی که از طریق نشریه فرانسوی صورت گرفته است برای اولین بار نبوده و به طور یقین برای آخرین بار هم نخواهد بود و به طور مداوم از سوی استکبار جهانی همواره این رویکرد در قالب‌های مختلف در کشورهای جیره خوار غربی تکرار خواهد شد.
این مسئول مجله فرانسوی را نشریه ای فکاهی و تمسخرآمیز دانست و گفت: مسئولین نشریه شارلی اَبدو در خصوص این توهین به ارزش‌های اسلامی مسلمانان پاسخگو باشند، مسلمانان دنیا علیه این جسارت آرام نخواهند نشست و همه ما این توهین را تحت هر شرایطی که باشد محکوم کرده و موضع خود را قاطعانه علیه این مواضع روشن خواهیم کرد.
وی ادامه داد: توهین به ارزش‌های اسلامی و مقدسات مسلمانان عمل شنیعی است که این مجله فکاهی در کشور فرانسه به آن اقدام کرده است و امیدواریم روزی مسئولین این کشور پاسخ این مجله غیرمردمی و بی اخلاق را بدهند، زیرا این کاریکاتوریست با مقدسات جهان اسلام بازی کرده  و باید به میز محاکمه کشیده شود و پاسخگو باشد.
مدیرکل سازمان فرهنگ و ارشاد قزوین توهین به ارزش‌های دینی را در بین ادیان دیگر نیز ناپسند برشمرد و تصریح کرد: به هر حال این عمل زشت هم از نگاه شیعیان جهان و هم برای جهان اسلام امری داغدار است و به هیچ وجه این عملکرد آنها قابل توجیه نیست.
وی خاطرنشان کرد: اگر روزی جهان اسلام با وحدت، همبستگی، همگرایی و هم افزایی با دشمنان اسلام و توهین کنندگان به ارزش‌های دینی برخورد کنند استکبار جهانی توان مقابله با مسلمانان را نخواهد داشت.
احمدی یادآور شد: امروز نقش اسلام و مبانی دینی به حدی در جهان پر رنگ شده است که دشمنان اسلام این حضور همه جانبه را قابل تحمل نمی‌داند و از هر طریقی به دنبال از بین بردن این تاثیرگذاری است.
وی در پایانابراز کرد: این سردمداران کفر باید بدانند که با این جسارت‌ها به جایگاهی نمی رسند و مردم این کشورها به حقیقت عملکرد سران حکومتی خود پی می‌برند و به دنبال حق و حقیقت خواهند رفت، بنابراین استکبار جهانی با توهین به پیامبر اسلام نتیجه دلخواه خود را به دست نخواهد آورد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان