۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کشورهای غربی و اروپایی برای امنیت نسل‌های آینده خود نیازمند اسلام هستند/ محکوم کردن جسارت به پیامبر(ص) وظیفه همه مسلمانان است
کد خبر: ۴۰۰۱۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

کشورهای غربی و اروپایی برای امنیت نسل‌های آینده خود نیازمند اسلام هستند/ محکوم کردن جسارت به پیامبر(ص) وظیفه همه مسلمانان است

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه محکوم کردن جسارت به پیامبر(ص) وظیفه همه مسلمانان است گفت: کشورهای غربی و اروپایی برای امنیت نسل‌های آینده خود نیازمند اسلام هستند.

کشورهای غربی و اروپایی برای امنیت نسل‌های آینده خود نیازمند اسلام هستند/ محکوم کردن جسارت به پیامبر(ص) وظیفه همه مسلمانان است
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین، در خصوص جسارت به پیامبر عظیم الشان اسلام اظهار کرد: این توهین و جسارت ها که در کل سیستم استکباری نسبت به اسلام در جریان است و روندی که دشمنان اسلام آن را در پیش گرفته اند، یک موضوع دنباله دار برای ریشه کردن کردن اسلام ناب محمدی است.
وی در ادامه افزود: اسلام ستیزی و ایجاد موج اسلام هراسی که گاهی در آمریکا، فرانسه و کانادا رخ می‌دهد همه این رویکردها در حقیقت آثار خشم و فشار روحی و روانی سردمداران آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی است، یعنی یک موضوع قابل توجهی باعث خشمگین کردن آنها شده است و در این راستا به مقابله جهانی با آن پرداخته اند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین گسترش اسلام و گرایش مردم دنیا به دین الهی را علت خشمگینی استکبار جهانی دانست و گفت: رویکرد مردم دنیا به عدالت، انصاف و مهربانی و رحمت اسلامی زمینه انزجار گسترده سردمداران جبهه کفر را فراهم کرده است و در این زمینه با جسارت به ارزش‌های اسلامی به خاموش کردن خشم خود مشغول شده اند.
وی ادامه داد: غربی ها با همراهی اروپایی‌ها از جمله همین کشور فرانسه با پرورش تروریست‌های داعش قصد نشان دادن چهره غیر واقعی از اسلام را در سر می‌پروراندند؛ اما به زودی و در راستای عملکرد داعش به زودی رسوا شدند و مردم دنیا متوجه شباهت خشونت این تروریست‌ها با عملکرد جنایت طلبانه اسرائیلی ها شدند که برای بدنام کردن اسلام صورت می‌گیرد.
امام جمعه موقت قزوین هدف غربی‌ها را منصرف کردن مسلمانان آمریکایی و اروپایی از مسلمان بودن خود ذکر کرد و ابراز کرد: اما خدای متعال شرایطی را خلق کرد که حتی مردم غیر مسلمان نیز متوجه چهره رحیمانه اسلام شدند.
وی در ادامه اضافه کرد: امروز مردم دنیا به خوبی می‌دانند که جنایت‌ها و خشونت‌ها سازمان یافته شده فقط رویکرد اسرائیلی‌ها و استکبار جهانی است و در حال حاضر شرایطی در کشورهای غربی و اروپایی به وجود آمده که مردم این مناطق نیز به خوبی احساس کرده اند که اگر برای آینده خود و نسل‌های آینده فرزندانشان دنبال امنیت هستند، این امنیت در سایه اسلام برای آنها فراهم می‌شود.
عابدینی با بیان اینکه مدیریت استکبار جهانی ناامنی را برای مردم دنیا رقم زده است خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جهان مردم کشورهای مختلف به خوبی به این درک رسیده اند که اعتماد به سردمداران زیاده خوای غربی که حامیان تروریست و نسل کشی در جهان هستند، فقط ناامنی را برای آنها و فرزندانشان در آینده به ارمغان خواهد آورد.
وی یادآور شد: به دلیل اینکه توطئه‌های دشمنان اسلام یکی پس از دیگری به وقوع پیوست و نقشه های آنها خنثی شد شرایطی به وجود آمد که گرایش به اسلام از سوی مردم جهان جدی تر و با سرعت بیشتری در حال شکل گیری است.
این پژوهشگر دینی خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی به واسطه شکست‌های مکرر خود در مقابل اسلام ناب محمدی عصبانیت خود را در قالب توهین و جسارت به پیامبر بزرگوار مسلمانان نشان داده است و ما مطمئن هستیم که همچون گذشته این توهین کنندگان راه به جایی نخواهند برد و راه اسلام دوستی را برای مردم جهان هموارتر خواهند کرد.
وی با بیان اینکه خدای متعال خودش حرمت انبیای الهی را حفظ می‌کند عنوان کرد: البته همه مسلمانان ایران و جهان وظیفه محکوم کردن این جسارت ها را دارند و ما با اعلام انزجار خود از این قدرت‌های پوشالی بی نتیجه بودن اهداف استکبار جهانی را ثابت خواهیم کرد.
امام جمعه موقت قزوین در پایان گفت: مردم مسلمانان با شرکت در تظاهرات علیه این توهین ها به ارزش های اسلامی و پیوستن به کمپین ها و حمایت از پیامبر(ص) اتحاد و انسجام خود را به کسانی که کمر به قتل اسلام بسته اند، نشان خواهند داد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان