۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین من عاشق محمد (ص) هستم
کد خبر: ۴۰۰۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کمپين ابراز علاقه پيامبر اکرم (ص)؛

من عاشق محمد (ص) هستم

کمپين ابراز علاقه پيامبر اکرم (ص) ، به منظور اعلام انزجار از حرکت زشت مجله فرانسوي، از دو روز پيش با شعارهاي «من عاشق محمدم»، «از تروريسم متنفرم» و «توهين به پيامبران الهي را محکوم مي‌ کنم» در شبکه هاي اجتماعي و به ويژه شبکه اجتماعي «اينستاگرام» شروع شد.

من عاشق محمد (ص) هستم
به گزارش صبح قزوین، کمپین ابراز علاقه پیامبر اکرم (ص) ، به منظور اعلام انزجار از حرکت زشت مجله فرانسوی، از دو روز پیش با شعارهای «من عاشق محمدم»، «از تروریسم متنفرم» و «توهین به پیامبران الهی را محکوم می‌ کنم» در شبکه های اجتماعی و به ویژه شبکه اجتماعی «اینستاگرام» شروع شد.
در این میان بسیاری از چهره های عالم هنر، ورزش و سیاست و حتی پیج رسمی برخی نهادها و سایت های اینترنتی به این کمپین پیوستند که در ادامه برخی از پیام ها را که همراه با انتشار تصاویری حاوی ابراز عشق به پیامبر (ص) بود مرور می کنیم.
آزاده نامداری(مجری): پیامبر ما پیامبر نور و روشنایی است
آزاده نامداری مجری تلویزیون نوشت: «ما، مومن به پیامبری هستیم که برای ارزش و کرامت انسانی برانگیخته شد، پیامبر ما، پیامبر نور و روشنایی است، معجزه اش کتاب بود و .
.
.
اللهم صل علی محمد وآل محمد.
.
.
»

رضا صادقی(خواننده): دینم یعنى صلح و پیامبرم رسول اخلاق بود

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ هم نوشت: «من مسلمانم، دینم یعنى صلح و پیامبرم رسول اخلاق بود.
کلام شیرین خدا را هدیه آورد.
از جنگ متنفرم.
از خونریزى متنفرم.
از تروریسم متنفرم.
[حضرت ] محمد را دوست دارم.
تمام ادیان براى من قابل احترام هستند.
.
.
»

آرش میر اسماعیلی(قهرمان جودو): سلام بر پیامبر رحمت و مهربانی

آرش میراسماعیلی قهرمان جودو که سال ها قبل با حاضر نشدن مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس محبوب شد، نوشت: «سلام بر نبی مکرم اسلام، سلام بر پیامبر رحمت و مهربانی، هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) را محکوم می کنیم و همصدا با جهان اسلام ندای لبیک یا محمد(ص) سر می دهیم، لبیک یا محمد(ص).
.
.
»

بهاره رهنما (بازیگر): جهان را با عشق وجودت معطر کن

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون هم نوشت: «یا محمد، جهان بدون خشونت که آرزوی عبثی است، اما روزهای آرام تر، بی قضاوت تر و مهربان تری نصیبمان کن! تو که پایه های عرش بر محبتت استوار است، جهان پر خشونت امروز را با عشق وجودت معطر کن.
.
.
»

محسن پیرهادی (عضو شورای شهر تهران): تو رحمه للعالمین هستی

محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران هم در اینستاگرام خود نوشت: «السلام علیک یا رسول ا.
.
.
تو رحمه للعالمین هستی؛ نمی فهمند، خورشید هم با گرمی چشم تو گردان است، هرم نگاهت گرم تر از آتش زرتشت، از گرمی چشمان تو سلمان مسلمان است، در بیشه آل نبی جای شغالان نیست، باید بداند دشمن اینجا جای شیران است، این بار هم خط مقدم در دفاع از تو، قلب تمام بچه های پاک، سلمان است.
.
.
»

علی ضیا : با تصاویر خارهایی که خود کاشته اند ما را به محاکمه کشانده اند

علی ضیا مجری محبوب تلویزیون هم در واکنش به اهانت اخیر مطلبی طولانی نوشت که بخشی از آن را می خوانید: «جنگ ها را در خبرهای ریز و درشت روزنامه پنهان کرده اند، حراج آبروی پدر، شکستن قلب بچه ها، .
.
.
شکستن حریم پدر با مرگ برابری می کند، بیزارم از هر چه هتک حرمت، بیزارم از هر چه قتل و کشتار، .
.
.
شقیقه قلب هامان را هدف گرفته اند و با تصاویر خارهایی که خود کاشته اند، در دادگاه خیابان ما را به محاکمه کشانده اند، فکر می کنم به شکارچی بی رحمی که در تله ای که گذاشته است گرفتار شده، سال ها بعد مردی را دیدم با یک پای آهنی که از بی رحمی شیر های بیابان و شجاعت خود برای نوه هایش داستان سرایی می کرد.
پیامبر من آمده برای دستگیری برای آشتی برای مهربانی، پیامبر من همان است که با دشمنان خود مهربان بود و عاشق و تمام تلاش خود را برای بخشایش دشمنانش کرد.
دین من دین صلح است و آرامش، دین نجات انسان ها دین دستگیری و هیچ کس حق ندارد اعتقادات پیشرفته و وارسته و انسانی و بزرگ مرا به باد سخره بگیرد، اسلام به من آموخته که نباید به اعتقادات دیگران توهین کرد و نیز همیشه با ترور مخالف است.
ما پیروان دین نجات و دستگیری و مهربانی باید حتی از دشمنانمان هم دستگیری کنیم و هیچ کس حق ندارد به پیامبر مهربانی ها توهین کند و من تا آخرین قطره خونم از دینم و اعتقاداتم و پیامبر مهربانی هایم دفاع می کنم.
»

شاهد احمدلو(بازیگر و کارگردان): هیچ چشمی عاشقانه به زمین خیره نبود

شاهد احمدلو کارگردان و بازیگر جوان سینمای کشور هم در مسیر پیوستن به این کمپین شعری از سهراب سپهری را منتشر کرد: «من از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم، حرفی از جنس زمان نشنیدم، هیچ چشمی عاشقانه به زمین خیره نبود.
کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد.
.
.
»

بهروز شعیبی(کارگردان): درود بر محافظ نام و نشان پیامبران پیشین

بهروز شعیبی کارگردان جوان سینما و تلویزیون که این روزها با سریال «پرده نشین» مطرح شده هم در اینستاگرامش نوشت: «درود بر پیامبر آزادی و آزادگی، درود بر پیامبر انسانیت و انسان دوستی، درود بر محافظ نام و نشان پیامبران پیشین، درود بر پیامبر رحمت»

الهام چرخنده: شما هم به این حرکت جهانی بپیوندید

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون هم نوشت: «سلام بر خورشید تابان خلقت، سلام بر بهترین و مهربان ترین بنده خدا، این روزها حامیان همیشگی تروریسم جهانی به بهانه حمله عده ای از مزدوران دیروز خودشان به دفتر یک روزنامه هتاک و ضد دین، حملات وسیعی را علیه پیامبر مهربانی ها سازماندهی کرده اند و تلاش می کنند با تخریب چهره این شخصیت الهی بار دیگر خباثت خود را اثبات کنند.
ما فرزندان معنوی پیامبر اسلام در همه جهان یک صدا از پیامبر خود دفاع می کنیم و با شرکت در کمپین جهانی عشاق محمد قدرت مسلمانان و ارادت آن ها به پیامبر گرامی اسلام(ص) را اثبات خواهیم کرد.
شما هم به این حرکت جهانی بپیوندید.
.
.
اللهم صل علی محمد و علی محمد.
.
.
»

عشق ورزی خالصانه به نبی مکرم اسلام(ص)

به غیر از افراد مذکور، چهره های بسیار دیگری به این کمپین پیوستند مثل دکترحسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، سایت های خبری بسیاری ، سایت ریتم زندگی و تلویزیون اینترنتی تی وی پلاس، وحید یامین پور، هیئت میثاق با شهدا، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)، برنامه تلویزیونی شب آفتابی، سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت(ع) و بسیاری دیگر که با انتشار متن‌های کوتاه به این کمپین پیوستند.

به این کمپین که توسط مردم آزاده و مسلمان قزوین راه اندازی شده تاکنون افراد متعددی پیوسته اند.
خبرگزاری ها و سایت های مختلفی  آمادگی خود را برای پیوستن به این کمپین اعلام کرده اند.
  شما اهالی رسانه، مردم انقلابی، دانشجویان، ورزشکاران و .
.
.
می توانید با اعلام آمادگی خود ذیل همین خبر و در قسمت نظرات به این کمپین بپیوندید.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان