۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین غربی‌ها با توهین به پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن اسلام در اروپا هستند
کد خبر: ۳۹۹۹۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اختصاصی/نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

غربی‌ها با توهین به پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن اسلام در اروپا هستند

نماینده مردم البرز، آبیک و قزوین در مجلس گفت: کار فرهنگی دشمن در حال حاضر بدگویی کردن از اسلام و پیامبر رحمت و مهربانی است زیرا غربی ها با خشن نشان دادن چهره پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن اسلام در اروپا هستند.

غربی‌ها با توهین به پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن اسلام در اروپا هستند
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم  البرز، آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص توهین روزنامه فرانسوی به پیامبر عظیم الشان اسلام اظهار کرد: به طور یقین توهین به پیامبر عظیم الشان اسلامی ابزاری برای دشمنان اسلام است تا مسیر را برای رسیدن به اهداف جاهلانه خود فراهم کنند.
وی در ادامه افزود: امروز غربی ها با رسیدن به این نتیجه که اسلام در جهان رو به رشد است و فراگیری ندای اسلام دوستی و حق طلبی در دنیا گسترده شده است هر چند مدت یکبار با توهین به مقدسات مسلمانان به دنبال هجمه به اسلام و منزوی کردن آن است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: اگر پیام واقعی اسلام در تمام جهان منتقل شود مردم گروه گروه یا به تعبیر قرآن کریم فوج فوج به آن گرایش پیدا خواهند کرد، در همین راستا دشمنان اسلام برای اجرایی کردن پروژه اسلام هراسی به طور گسترده دست به عملیاتی کردن چند اقدام قابل تامل زده اند.
وی اولین اقدام دشمنان اسلام را ایجاد نطفه نحس داعش دانست و گفت: آنها از ابتدا به دنبال گروهی تروریستی بودند که به نام اسلام شنیع ترین جنایت ها را انجام دهد و تا آنها این پیام را به کل جهان مخابره کنند که مسلمانان افرادی خشونت طلب و بی اخلاق و سنگدل هستند که سر انسانها را جدا کرده و قبل آنها را به دندان می کشند و اسلام دینی خشونت طلب و بی منطق است.
عضو شورای فرهنگ عمومی کشور ابراز کرد: دومین هدف غربی ها وارد کردن گروه تروریستی داعش به کشورهای اروپایی است که این افراد تکفیری به عملیات های جنایت آمیز دست زده و کشور را دچار ناامنی کنند که این اقدام ها موجب نفرت مردم اروپا از اسلام و مسلمانان شود.
وی با تاکید بر اینکه هدف سوم به واسطه اجرایی شدن اهداف اول و دوم پیگیری می شود اذعان کرد: استکبار جهانی با اجرای عملیاتی جدی در پرورش داعش و فرستادن تروریست ها به قلب اروپا، زمینه را برای انجام تبلیغات وسیع علیه اسلام و پیامبر اسلام فراهم کرده است.
حسینی اضافه کرد: کار فرهنگی دشمن در حال حاضر بدگویی کردن از اسلام و پیامبر رحمت و مهربانی است زیرا غربی ها با خشن نشان دادن چهره پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن اسلام در اروپا هستند.
وی اقدامات گسترده دشمنان علیه اسلام را در کل جهان بی تاثیر دانست و خاطرنشان کرد: اسلام روز به روز در جهان در حال گسترش است و مطابق با پیش بینی کارشناس تا ۴۰ سال آینده قطع به یقین کل مردم اروپا مسلمان خواهند شد و مکر دشمنان به سوی آنها بازخواهد گشت.
نماینده مردم  البرز، آبیک و قزوین در مجلس همچنین تصریح کرد: غربی ها با این توهین ها و تخریب های ارزش های مسلمانان نفرت از اسلام ایجاد نمی کنند، بلکه اقدامات گستاخانه آنها زمینه را برای روی آوردن مردم به سوی تحقیق و مطالعه درباره اسلام فراهم خواهد کرد.
وی در پایان گفت: در اوایل دوران دعوت به اسلام از سوی پیامبر(ص) کفار قریش اجازه رسیدن صدای دعوت پیامبر اسلام و منادی حق را به گوش مردم نمی دادند؛ اما این رویکرد زمینه را برای استقبال مردم از این دین الهی فراهم کرد و امروز شاهد گسترش مبانی دینی در جهان هستیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان