۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فداكاري نيروهاي مسلح عزت و سربلندي را به همراه دارد
کد خبر: ۳۹۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز ارتش

فداكاري نيروهاي مسلح عزت و سربلندي را به همراه دارد

در سالروز گرامي داشت ۲۹ فروردين روز ارتش يگان هاي نمونه پياده و موتوري مستقر در استان قزوين در رژه اي با شكوه توان رزمي و دفاعي خود را به نمايش گذاشتند.

فداكاري نيروهاي مسلح عزت و سربلندي را به همراه دارد
به گزارش صبح قزوين، آيت الله اسلامي نماينده مردم استان قزوين در مجلس خبرگان رهبري در اين مراسم با اشاره به اينكه به بركت انقلاب اسلامي كشور ايران يكي از مهم ترين و تاثيرگذارترين كشور دنيا است گفت: عزت و سربلندي امروز ايران اسلامي مرقون فداكاري نيروهاي مسلح در عرصه هاي مختلف است.
آيت الله اسلامي در ادامه نامگذاري روز ارتش را يادگار امام راحل و روز به نمايش گذاشتن خلاقيت ايثارگري و جان فشاني ارتشيان دانست و اظهار كرد: امروز به بركت آمادگي نيروهاي مسلح كشور ايران در امنيت كامل به سر مي برد.
فرمانده قرار گاه عملياتي 16 زرهي قزوين با اشاره به اقتدار ارتش و ساخت جنگ افزار هاي نظامي در نيروهاي مسلح كشور افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران با اقتدار كامل هر توطئه اي را در سراسر ميهن اسلامي به سرعت سركوب و خنثي خواهد كرد.
وي در ادامه تقويم 48 هزار شهيد دفاع مقدس را از افتخارات ارتش عنوان كرد و گفت: امروز ارتش از بازوهاي توانمند نظام جمهوري اسلامي ايران است.
اعطاي نشان افتخار به 10 نفر از سربازان و رزمندگان دفاع مقدس لشگر 16 زرهي از ديگر برنامه ي روز ارتش در قزوين بود.
در سالروز گرامي داشت 29 فروردين روز ارتش يگان هاي نمونه پياده و موتوري مستقر در استان قزوين در رژه اي با شكوه توان رزمي و دفاعي خود را به نمايش گذاشتند.
انتهاي پيام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان