۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین "می گوئیم, ولی اخراجمان نکنید!"
کد خبر: ۳۹۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رنجنامه خبر نگاری؛

"می گوئیم, ولی اخراجمان نکنید!"

آخر آقای مدیر مسئول صبح قزوین, خدا را خوش می آید این خبر نگاران روز مزد بگیر را که از همه نوع تسهیلات بی بهره هستند و نه مثل مدیران ستاد تسهیلات نوروزی، که سر هر خدمت بی شائبه ای از آن ها در ورزشگاهی تقدیر می شود، این گونه دست شان در پوست گردو بماند؟!

"می گوئیم, ولی اخراجمان نکنید!"
صبح قزوین، مولای علی (علیه السلام) می فرمایند: "حق را بگویید حتی اگر به ضررتان باشد، چه بسا نفع شما در آن حقی است که می گویید!" نگارنده ای که موظف شده است این رنجنامه را بنویسد، فقط نماینده ای است آن هم از نوع تام الاختیارش (!!!) از طرف یک عده خبر نگار بی نوای سایت های خبری آن لاین.
حال برای چه؟ برای نوشتن عریضه ای برای شکایت.
علیه کی؟ راستش را بخواهید، خودمان هم درست و حسابی اش را ندانستیم از کی به کی شکایت ببریم؟ از مدیر مسئول بنده ی خدای مان که خودش هم بیشتر از ما جوش سایت رسمی استانش (منظورمان استان شخیصه قزوین می باشد) را می زد، از مدیرعامل مخابرات که حامی و مسئول خطوط اینترنتی و هزینه بگیر از ماست؟ از مدیر ارتباطات استان؟ از وزیر ارتباطات؟ یا چنگک کشتی دریایی؟ حال شما پیدا کنید پرتغال فروش را!!! آخر آقای مدیر مسئول صبح قزوین، خدا را خوش می آید این خبر نگاران روز مزد بگیر را که از همه نوع تسهیلات بی بهره هستند و نه مثل مدیران ستاد تسهیلات نوروزی، که سر هر خدمت بی شائبه ای از آن ها در ورزشگاهی تقدیر می شود، این گونه دست شان در پوست گردو بماند؟! می دانید وقتی یک خبرنگار با هزار زحمت و مشقت دنبال مدیران و مسئولین خدوم استان می رود و با وقت مصاحبه چند هفته ای و بعضی ها هم چند ماهه که نمی توانیم پیدایشان کنیم- (که به طور نمونه فرماندار یکی از شهرستان هایمان که مدتی مریض بودند و بعد هم سفر زیارتی رفتند و پس از چند ماه قرار است وقت مصاحبه بدهند! )- حال خبرت را با کلی ذوق و شوق آماده می کنی و به پنل سایت می فرستی، یکهو چنگک کشتی با کابل های اینترنتی تصادف کرده و خطوط نت شما برای چند روز قطع می شود و یا با سرعت حلزونی بالا می آید! اگر همت فیلتر شکن ها نباشد آن سرعت حلزونی هم قطع می شود و شما می مانید و حوضتان(!!!!) خبرهای خبر نگار دلسوخته سوخت می شود و سر دبیر محترم هم می گوید، هر روز 2 خبر جدید بفرستید برای سایت.
هی خبر آن لاین بفرست، روی خروجی نمی رود چرا؟ انگار همت آن چنگک کشتی از شما بیشتر بوده و شما باید به همان نان بخور و نمیر آخر ماهتان راضی باشید! در این میان گل بود، به سبزه هم آراسته می شود یعنی چه؟! بله، یهوئی می شنوی این همه بار ترافیک خبری فرستادی به امید فردائی که معلوم نیست کی بیاید و پولی دستت را بگیرد، در این میان خبر داغ داغ می شنوی که سرور سایت قطع شده و هزینه اعلام شده در ماه آخر سال 91، حال که به ماه اول سال 92 رسیده، دو برابر شده و حال پول بده تا سرورت را نصب کنیم!!!! آقای مدیر مسئول گرامی صبح قزوین، خبرنگاران بخت بر گشته شما چه کار کنند که فصل مبارک بهار است و باید پشت سر هم سبزه باران شوند؟ دو ساعت از شنیدن نبودن خطوط حمایتی سرور نگذشته، که می شنویم هارد سایت هم سوخته! بابا شنیده بودیم گدا بهاره، اما نه تا این حدش! همه گلایه ها را به مدیرمسئول صبح قزوین کردیم به خاطر قطعی چند روزه اولین سایت رسمی استان! حال مختارند که ما را اخراج کنند یا .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اما بی انصافی نکنیم و از این مسئولان فضای مجازی و اینترنتی هم حرفی به میان بیاوریم که دستی بر آتش دارند! آقایان گرامی چند سال است حرف اینترنت ملی را مطرح کرده اید، پس کی شاهد هنر نمایی شما خواهیم بود؟ چند ماهی است فقط با بی کیفیتی و سرعت پائین از فضای مجازی استفاده می کنیم، این چند مدت هم که این کشتی بخت برگشته بهانه خوبی برای این بی کیفیتی ارائه خدمات شما محیا کرد.
نزدیک انتخابات است.
فضای مجازی و خدمات سایبری عرصه ی خوبی است برای خدمت و حفظ نظام و انقلاب، این گونه قرار است سرباز سایبری باشیم؟ با این حمایت نا مطلوب شما؟ آخر مدیر عامل مخابرات محترم استان، چرا باید این قدر هزینه های خدمات رسانی فضای مجازی، ظرف یک ماه چند برابر گران شود که این مشکلات پیش بیاید؟ این گرانی های خطوط نت را هم که نگوئیم؛ سنگین تریم.
گذاشتیم دو روز از آن لاین شدن سایت صبح قزوین بگذرد بعد درد دلی با مسئولش کرده باشیم.
دوستان گرامی صبح قزوین، این چند روز که سایت ما رفته بود هوا خوری، کلی اخبار ناب و گزارش خبری و گزارش تصویری از مراسم شهادت و تشیع شهدای گمنام داشتیم که سوخت شد.
به بزرگواریتان لطف می کنید اگر به روی مبارک نیاورده و مثل همیشه همراه اول ما باشید.
آقای مدیر مسئول محترم صبح قزوین، گفتیم آن چه از دل  بر آید، لا جرم بر دل نشیند، این فقط یک رنجنامه ی کوچکی بود از دل خبرنگاران صبح قزوین.
زیاد حرف مادیات را زدیم، اما فکر نکنید فقط برای آن کار می کنیم که اگر خبرنگاران پا در میدان می گذارند، دیگر خودشان را فراموش می کنند و خدمت به خلق و رفع مشکلات مردمی حرف اول را در زندگی شان می زند.
نشان و امضای خبرنگار، کد خبرنگاریش است و این ها امضاهائی است پای درد و دل همگانی! 2001، 2002، 2003، 2004، 2006، 3001، 3002، 3003، 3004، 3006، 6001،4003 انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان