۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار مدیر کل اوقاف قزوین با امام جمعه استان
کد خبر: ۳۹۵۱۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بمناسبت هفته وقف

دیدار مدیر کل اوقاف قزوین با امام جمعه استان

مدیر کل اوقاف به همراه مدیران ومعاونین این اداره با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

دیدار مدیر کل اوقاف قزوین با امام جمعه استان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، در این دیدارحجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان ضمن خرسندی از دیدار با آیت الله باریک بین همکاری دفتر معظم له را با این اداره مطلوب دانست و گفت: در ابتدای این دیدار باید از حضرت حجت الاسلام اربا ب ریاست محترم دفتر امام جمعه به خاطر همکاری وج لسات مختلف در رابطه با موضوع وقف و ترویج آن در استان قدردانی نموده و امیدوارم این جلسات و همکاری ها در آینده همچنان ادامه و تداوم داشته باشد.
حجت الاسلام نوروزی به فعالیتهای این اداره کل در استان و همچنین فعالیتهای آن در ایام ماه محرم و صفر اشاره و بیان داشت: خوشبختانه این اداره کل برنامه هایی در رابطه با محرم با عنوان لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا زینب (س) در امام زاده حسین (ع) برگزار کرد که مورد استقبال رئیس سازمان اوقاف کشور و همچنین مورد استقبال مردم استان قرار گرفت.
این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدام به ساخت درمانگاه بیدستان نموده که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال خرید تجهیزات این درمانگاه هستیم که بزودی افتتاح خواهد شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: ۲۰ درصد از درآمد امام زاده ها در استان به بخش فرهنگی تعلق گرفته و برنامه های فرهنگی با رویکرد دینی و معارفی در امام زاده ها و بقاع مطهر برگزار می شود.
این مسول ادامه داد: مشکلات مردم شهر الوند با پیگیری های حضرتعالی و مجموعه کارکنان اداره کل اوقاف مشکل این ساکنان نیز مرتفع شد و تا  الان حدود ۶۵۲ نفر به این اداره کل مراجعه کردند.
حجت الاسلام نوروزی در رابطه با وقف مشارکتی نیز اظهار داشت : باید تلاش نماییم که وقف مشارکتی را با حضور آحاد مردم ترویج و گسترش نماییم.
سپس آیت الله باریک بین خدمت به مردم به ویژه نیازمندان را مورد تاکید قرار داد و گفت : همه مسئولین باید تلاش نمایند خدمت خالصانه و بدون منت را اولویت برنامه های خود قرار دهند.
امام جمعه قزوین به ترویج فرهنگ وقف در استان تاکید و اظهار داشت: وقف در اسلام مسئله مهمی است و باید بیشتر در جامعه ترویج شود.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان