۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رابطه سخنان "شیرزاد" و "زیباکلام" با "احمدی نژاد" و چالش مجلس برای وزیر علوم!
کد خبر: ۳۹۳۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشف عجیب روزنامه آرمان/

رابطه سخنان "شیرزاد" و "زیباکلام" با "احمدی نژاد" و چالش مجلس برای وزیر علوم!

روزنامه آرمان‌ حتی اعتراض به سخنان شیرزاد و زیباکلام در مورد برنامه هسته‌ای را نیز به احمدی‌نژاد ربط داده و در بخشی از مطلبی با تیتر «ادبیات احمدی‌نژادی در زبان دلواپسان" مدعی شده واکنش های به اظهارات خصمانه شیرزاد، باوند و زیباکلام درباره برنامه های هسته ای ایران در جهت به چالش کشیده شدن وزیرعلوم است.

رابطه سخنان "شیرزاد" و "زیباکلام" با "احمدی نژاد" و چالش مجلس برای وزیر علوم!
به گزارش صبح قزوین، روزنامه آرمان‌ حتی اعتراض به سخنان شیرزاد و زیباکلام در مورد برنامه هسته‌ای را نیز به احمدی‌نژاد ربط داده و در بخشی از مطلبی با تیتر «ادبیات احمدی‌نژادی در زبان دلواپسان" مدعی شده واکنش های به اظهارات خصمانه شیرزاد، باوند و زیباکلام درباره برنامه های هسته ای ایران در جهت به چالش کشیده شدن وزیرعلوم است! روزنامه "آرمان" در مطلبی به قلم "میثم سعادت" و با عنوان "«ادبیات احمدی‌نژادی در زبان دلواپسان" مدعی شد واکنش های اصولگرایان به سخنان سخیف برخی مانند شیرزاد، زیباکلام و باوند در دانشگاه درباره برنامه های هسته ای ایران، شروعی برای به چالش کشیدن وزیرعلومی است که به تازگی توانسته رای اعتماد خود را زا مجلس شورای اسلامی دریافت کند.
به نوشته آرمان؛ روزگار عوض شده و این تغییر، در دانشگاه بیش از هر نهاد دیگری دیده می‌شود.
اگر روزی شعار "دانشگاه زنده است" یک شعار سیاسی برای گروه‌های معترض بود امروز این تحرک و نشاط و پویایی به محیط دانشگاه بازگشته است.
به نوشته آرمان، در دانشگاه ها برای یاران دولت سابق مخاطبان کمتری به برنامه آنان رفتند و اگر گاهی همچون سخنرانی حسین شریعتمداری، استقبال زیاد شد، به گمان خیلی از شرکت‌کنندگان بیشتر برای بیان نقد بود.
اصولگرایان در اولین گام سعی کردند غیبت خود را در دانشگاه به گردن وزارت علوم بیندازند.
این روزنامه مدعی شد: شروع این پروژه جدید روز چهارشنبه بود.
زمانی که بار دیگر استقبال چشمگیری از سخنرانی‌های دکتر باوند، دکتر شیرزاد و دکتر زیباکلام در دانشگاه تهران صورت گرفت و این استقبال با واکنش افرادی مواجه شد که انتقاد از دولت قبل، خواه‌ناخواه انتقاد به آنان تعبیر می‌شود و جالب اینکه این افراد با ادبیاتی که در دولت‌های نهم و دهم در میان سیاستمداران باب شده بود، درباره این چهره‌های اصلاح‌طلب موضع گرفتند.
آنچه پس از این سخنرانی‌ها گفتند عبارت بود از: دروغ‌بافی‌های خیانت‌آمیز(حسین شریعتمداری)، کج فهمی و چراغ سبز نشان دادن به دشمنان (زارعی)، عامل بی‌جیره و مواجب و نوکر بیگانه (کوثری)، مزدور سیاسی(حقیقت‌پور)، دریافت چمدان‌های دلار(رسایی)، جاده صاف‌کن آمریکا (طیب‌زاده) و.
.
.
.
صحبت‌هایی که صرفنظر از حُسن‌نیت گویندگان، تناقض در آن آشکار است! بدون‌شک فعالیت‌های شبانه‌روزی برخی نمایندگان برای عزل فرجی‌دانا و تاثیرگذاری در انتخاب جانشین او را نمی‌توان مستقل از رفتارهای چندروز گذشته اصولگرایان در تخریب سخنرانان اصلاح‌طلب ارزیابی کرد.
باید منتظر روزهای آینده بود و تماشا کرد که برنامه بعدی مخالفان فضای فعلی دانشگاه برای بازگشت به دوران «دانشجو» چیست؟ انتهای پیام/۱۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان