۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دیدر کارکنان سازمان تعزیزات حکومتی با امام جمعه قزوین
کد خبر: ۳۹۲۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دیدر کارکنان سازمان تعزیزات حکومتی با امام جمعه قزوین

جمعی از مدیران و کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار کردند.

دیدر کارکنان سازمان تعزیزات حکومتی با امام جمعه قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، در این دیدارمحمود احمدی مدیر کل سازمان تعزیرات حکوتی استان ضمن خرسندی از دیدار با آیت الله باریک بین به گزارشی از این اداره کل در استان پرداخت و گفت: خوشبختانه سازمان تعزیرات حکومتی استان جزو یکی از دستگاههای برتر در کشور است که این زحمات وت لاشهای همکاران متعهد در این سازمان است.
احمدی تصریح کرد: امسال در هشت ماهه اول در مورد قاچاق کالا و عرصه بازار ۱۰ هزار پرونده به سازمان ارجاع شد و در اسرع وقت رسیدگی و حکم برای این پرونده ها صادر شد.
وی ادامه داد: مردم قطعا در رابطه با ایمن مسایل مطالباتی از سازمان تعزیرات دارند که گشت هایی از طرف همکاران این سازمان و با هماهنگی سازمان صنعت و معدن و تجارت در بازار بازرسی و نظارت شده و حتی برخی موارد در همان مکان حکم صادر می شود.
مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه تعزیرات رسیدگی به پرونده هایی است که به این سازمان ارسال می شود وباید در اسرع وقت رسیدگی شده وکار نظارت بر عهده این سازمان نیست.
این مسئول اظهارداشت: تعزیرات امروز بازوی استاندار و فرماندار می باشد و خوشبختانه تا حدودی این امر توسط همکاران پرتلاش در این استان صورت گرفته است.
سپس آیت الله باریک بین ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی خواستار حفظ و شان اصناف و خدمت خالصانه به مردم شد.
حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین نیز در این دیدار گفت: کارکنان تعزیرات تلاش نمایید افرادی را که برای بازرسی و نظارت به بازار اعزام می نمایید با اصناف و کسبه برخورد حسنه و حکیمانه ای داشته باشند و بازرس باید موضوع شناس هم باشد.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان