۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۹۰۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین کشوری و استانی،

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید قزوین برگزار شد

پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سالن اجتماعات این اداره‌ کل برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی صبح قزوین، پیش از ظهر امروز (۱۸ آذر ماه) مراسم تکریم و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سالن اجتماعات این اداره‌ کل برگزار شد.
در مراسم تودیع و معارفه، دکتر انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین هم چنین مدیران دستگاه های دولتی همچون حجت الاسلام نعمت اللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، مسعود بابایی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نادر نصیری مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، غلامرضا حقایق‌پور به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین معرفی شد.
انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این مراسم اظهار کرد: با توجه به سابقه مدیریتی آقای حقایق‌پور در شهرهای قزوین و تاکستان، با نظر استاندار و سایر مسوولین ایشان به عنوان مدیرکل جدید این بنیاد منصوب شدند.
وی در ادامه با اشاره به شناخت حقایق پور از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان خاطر نشان کرد: در مجموع می توان گفت با ارتباط خوب این مسئول با خانواده شهدا و ایثارگران استان امیدواریم در ادامه این مسیر موفق و موید باشند.
حقایق‌پور پیش از این رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین بود هم چنین معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره‌کل قزوین و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان را در کارنامه فعالیت های خود دارد و دارای کارشناسی ارشد الهیات با گرایش فقه و حقوق می‌باشد.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان