۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ورزشگاه آزادی میزبانی تازه ای را تجربه می کند
کد خبر: ۳۸۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فردا ۲۹ فروردین؛

ورزشگاه آزادی میزبانی تازه ای را تجربه می کند

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی قزوین، اظهار داشت: اعزام نیرو به مراسم تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی بخشنامه کشوری است.

ورزشگاه آزادی میزبانی تازه ای را تجربه می کند
به گزارش صبح قزوین، فردا قرار است مراسم تقدیر و تشکری از ستاد تسهیلات نوروزی در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران صورت گیرد.
داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین، گفت: قطعأ کار درستی نخواهد بود که برای مسائل شخصی این برنامه ها را راه اندازی می کنند و درست نیست بوجه دولتی صرف این مقاصد شود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا استان قزوین نیز نیروی اعزامی به این مراسم خواهد داشت، گفت: قزوین شهری ولایتمدار و مذهبی است، بعید می دانم کسی در این مراسم حضور یابد.
حجت الاسلام مرتضی حسینی دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، نظر خود از برگزاری این مراسم را اینطور بازگو کرد: اصل تقدیر و تشکر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی کار خوبی است ولی بنده با هزینه های گزافی که در این زمینه صرف می شود، مخالف هستم.
وی هزینه تأمینی این مراسم را از جانب سازمان ارشاد اسلامی خواند و افزود: تا جایی که ما جویا شده ایم این یک جلسه سیاسی نخواهد بود.
محمد حیاتی مدیرعامل سابق هلال احمر قزوین از اعزام اعضای این سازمان به این مراسم خبرداد و خاطر نشان کرد: ما شنیدیم قرار است در این برنامه به هر کدام از شرکت کنندگان یک عدد سیم کارت رایتل و بن خرید لباس و خوار و بار داده شود.
وی عنوان کرد: بهتر است چنین هزینه های هنگفتی صرف آبادانی مناطق زلزله زده شود نه تبلیغات شخصی، زیرا از نظر شرعی و قانونی اشکال دارد.
حیاتی با اشاره به محل تأمین این هزینه ها گفت: قاعدتأ این مبالغ از بودجه و اعتبارات  دولتى  فراهم می شود.
اسد.
.
.
بیرانوند مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین از بخشنامه کشوری به تمامی استان ها برای اعزام نیرو به این مراسم تقدیر و تشکر خبرداد و حاضر به پاسخگویی سؤالات ما در رابطه با این برنامه نشد.
انتهای پیام/3004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان