۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی رسما یک میتینگ انتخاباتی است
کد خبر: ۳۸۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی رسما یک میتینگ انتخاباتی است

حجت الاسلام عابدینی گفت: آسیب های فرهنگی جدی در پی این کار است، نمی دانم چرا آقایان توجه نمی کنند.

تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی رسما یک میتینگ انتخاباتی است

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت استان در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین با اشاره به مراسم تجلیل از دست اندر کاران ستاد تسهیلات نوروزی که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود عنوان کرد:  تشویق وقدردانی از دست اندر کاران ستاد تسهیلات نوروزی که در ایام نوروز خدمت رسانی کردند بهانه وحاشیه ای است بر اصل مطلب.

وی اظهار داشت: به بهانه تبلیغات انتخاباتی و با امکانات بیت المال کار ناشایستی در حال اتفاق است، چرا که همه مردم و خود آقایان می دانند که یک میتینگ انتخاباتی را به نمایش می گذارند، ای کاش با مردم صادقانه بیان کنند چرا که اگر هدفشان قدردانی بود عمل شایسته ای است ولی قدردانی ای  در کار نیست.

 عابدینی در ادامه تصریح کرد: عموم جامعه گرفتار فقر و بیکاری اند و وقتی با این مسائل روبه رو می شوند اعتمادشان نسبت به مسئولین کاهش پیدا می کند و فرهنگ صداقت و ایمان آسیب می بیند.

امام جمعه موقت استان خاطر نشان کرد: آسیب های فرهنگی جدی در پی این کار است، نمی دانم چرا آقایان توجه نمی کنند.

عابدینی در پاسخ به تامین بودجه این مراسم افزود: تحریم، بیکاری، فشارهای حاکم بر مردم مطرح است در حالی که در این بین هزینه های گزافی می کنند و از اینکه آمدند ایام نوروز را بهانه کرده اند معلوم است از بیت المال هزینه کرده اند، این مسائل جای تامل دارد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم  که "ان المبذرین کانوا اخوان الشیاطین"  ادامه داد، امیدواریم  کسانی که این بریز وبپاش ها را دارند مشمول برادران شیطان نباشند.

انتهای پیام/4003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان