۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سامانه مشاوره تلفنی آتش نشانی قزوین راه‌اندازی شد
کد خبر: ۳۸۸۸۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین:

سامانه مشاوره تلفنی آتش نشانی قزوین راه‌اندازی شد

شفیعی گفت: به منظور کاهش خسارات ناشی از گاز گرفتی در فصل سرما سامانه مشاوره مردمی راه‌اندازی شد.

سامانه مشاوره تلفنی آتش نشانی قزوین راه‌اندازی شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سید علی شفیعی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین بیان کرد: در سالیان گذشته گاز گرفتگی و بی‌ توجهی به ایمنی وسایل گرمایشی جان تعداد زیادی از همشهریان ما را گرفته است.
وی اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به منظور کاهش خسارات و تلفات ناشی از گاز گرفتی و حوادث گاز در فصل سرما سامانه مشاوره مردمی را راه‌اندازی کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت وجود اشکال در سیستم گرمایشی منازل خود و هر گونه احساس بوی گاز با این شماره تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.
شفیعی اطلاع رسانی در این حوزه را وظیفه مسئولان تمامی دستگاه‌ها دانست و اضافه کرد: وظیفه مسئولین اطلاع رسانی و وظیفه شهروندان رعایت ایمنی به منظور حفظ جان و مال مردم است و همه باید در کنار هم برای گذراندن زمستانی گرم و بدون حادثه تلاش کنیم.
وی اعلام کرد: شماره این سامانه ۳۳۵۵۴۱۰۰ و سامانه ۱۲۵ نیز به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم هستند.
انتهای پیام/ ۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان