۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خودکفایی بیش از یک هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قزوین
کد خبر: ۳۸۸۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

درهشت ماهه نخست امسال صورت گرفت

خودکفایی بیش از یک هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قزوین

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، از خودکفایی بیش از یک هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در هشت ماهه امسال خبر داد.

خودکفایی بیش از یک هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، علی محمدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین بیان کرد: در هشت ماهه امسال بیش از یک هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خود کفا شدند.
وی اظهار کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: تعهد این نهاد برای ایجاد شغل در هشت ماهه امسال، ۴۵۰ مورد بوده که با شرایط فراهم شده این میزان به هزار و ۳۶ مورد افزایش یافت.
محمدی تصریح کرد: چرخه فقر هر روزه تکرار می‌شود و یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی این مجموعه جلوگیری از انتشار چرخه فقر در جامعه است همچنین در جامعه ما سرمایه‌های مادی و مالی حرف نخست را می‌زند و در کنار این امر به سرمایه‌های معنوی و کارآفرینی اهمیت زیادی داده نمی‌شود.
وی ادامه داد: طرح خودکفایی یک فعالیت تولیدی و خدماتی است که با شرایط و ضوابط مشخص به صورت انفرادی، تجمعی و یا تعاونی برای اشتغال و خودکفایی مددجویان ایجاد شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین اضافه کرد: پایان همین ماه جشن خودکفایی یک هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان برگزار می شود.
انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان