۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شرایط حضور در جشنواره"وقف و رسانه " اوقاف قزوین اعلام شد
کد خبر: ۳۸۷۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شرایط حضور در جشنواره"وقف و رسانه " اوقاف قزوین اعلام شد

شرایط نحوه ارسال و حضور در جشنواره"وقف و رسانه " اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اعلام شد

شرایط حضور در جشنواره"وقف و رسانه " اوقاف قزوین اعلام شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، شرایط نحوه ارسال و حضور در جشنواره"وقف و رسانه " اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اعلام شد.
علی محمدپور مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این مورد گفت : بهره مندی از ظرفیت رسانه های جمعی در توسعه فرهنگ وقف ، معرفی سنت حسنه وقف و جایگاه آن در جامعه با رویکرد سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، تبیین نقش رسانه ها در توسعه فرهنگ وقف و تبیین خدمات و برکات این سنت حسنه در جامعه از جمله اهداف و رویکردهای این همایش است.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت : تعامل با اصحاب رسانه و تقویت همکاری ها و دریافت انتظارات ، بررسی موانع و آسیب ها و فرآیندها همکاری های متقابل و ارائه راهکارها ، بازگویی دستاوردها در ۵ سال اخیر فعالیت روابط عمومی اوقاف ، بررسی ابعاد و زمینه های وقف های نوین و وقف جمعی (اوراق وقف) ، تبیین چشم انداز فرا روی همکاری های متقابل اصحاب وقف و رسانه و تجلیل از برگزیدگان و برترین های حوزه رسانه ای وقف از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
وی در ادامه در خصوص شرایط حضور در جشنواره وقف و رسانه اظهار داشت : شرایط حضور در جشنواره به شرح ذیل است : ۱- آثار ارسالی می‌باید طی فاصله زمانی ۱۳۹۳/۰۱/۰۱ لغایت ۱۳۹۳/۰۹/۰۵ منتشر شده باشند.
۲- هر نویسنده یا شرکت کننده موظف است حداکثر ۳ اثر از آثار خود را به دبیرخانه ارسال نموده، اثر برتر یا اولویت دار را مشخص و در فرم مربوط به جشنواره ذکر نماید.
(دریافت فرم جشنواره) ۳- شرکت کنندگان فقط می‌توانند تنها در یک رشته شرکت نموده و اثر خود را ارائه نمایند.
۴- آثار با حفظ حقوق نویسنده در آرشیو دبیرخانه بایگانی گردیده و قابل عودت نمی‌باشند.
۵- برای نشریات ارسال نمونه اثر چاپ شده در نشریه و برای خبرگزاری ها و پایگاه های خبری علاوه بر ارسال آدرس اینترنتی، تحویل آثار به شکل پرینت شده و مکتوب نیز الزامی است.
۶- یک قطعه عکس از نویسنده اثر به انضمام اطلاعات فردی که در فرم مربوط به جشنواره آمده است می‌باید به همراه آثار ارسال گردد.
۷- زمان ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ می باشد.
این زمان قابل تمدید نمی باشد.
نشانی دبیرخانه: قزوین - میدان ۲۲ بهمن – بلوار شهید باهنر – روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین منبع: روابط عمومی اداره اوقاف قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان