۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دیدار با خانواده شهدا توسط عوامل سازمان تاکسیرانی قزوین
کد خبر: ۳۸۶۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

دیدار با خانواده شهدا توسط عوامل سازمان تاکسیرانی قزوین

به مناسبت هفته بسیج مدیرعامل وپرسنل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین و مدیرعامل تعاونی تاکسیرانان قزوین ضمن دیدار با خانواده شهدا و بازدید از موزه شهدا باحضور در گلزار شهدای قزوین مزار شهدا را غبارروبی کردند.

دیدار با خانواده شهدا توسط عوامل سازمان تاکسیرانی قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مصطفی کاشی پزها در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا گفت: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است را مرهون خون شهدا وایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستیم.
وی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا که برای آسایش ملت ایران باتمام وجود از این آب و خاک دفاع کرده وجان خود را از دست دادند، کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: در این راستا پرسنل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برای تقدیر از صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا با این بزرگواران دیدار کردند.
کاشی پزها عنوان کرد: پرسنل و تاکسیرانان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین پس از دیدار با خانواده های معظم شهدا باحضور در گلزار شهدا، مزار این انسان های از جان گذشته را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته بسیج از موزه شهدا نیز بازدید شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: امیدوارم با گرامی داشت یادوخاطره شهدا و قدردانی از خانواده های آنان بتوانیم خون این انسان های بزرگوار را پاس داشته و از مهمترین دستاورد آن ها که انقلاب شکوهمند اسلامی است، به خوبی محافظت کنیم.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان