۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برنامه ریزی برای رفع مشکلات ناشی از کمبود آب ادامه دارد
کد خبر: ۳۸۲۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان:

برنامه ریزی برای رفع مشکلات ناشی از کمبود آب ادامه دارد

هجران فر در جلسه مدیریت بحران شرکت آبفای استان گفت: برنامه ریزی برای رفع اثرات سوء این پدیده و تامین مناسب آب شرب بایستی ادامه داشته باشد.

برنامه ریزی برای رفع مشکلات ناشی از کمبود آب ادامه دارد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، احمد هجران فر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جلسه مدیریت بحران شرکت آبفای استان بیان کرد: با توجه پیش بینی تداوم مشکلات ناشی از خشکسالی های اخیر در منطقه دشت قزوین، برنامه ریزی برای رفع اثرات سوء این پدیده و تامین مناسب آب شرب بایستی تدوام داشته باشد.
وی اظهار کرد: عبور از بحران بی سابقه کم آبی اخیر در استان، نتیجه یک کار گروهی در تمامی حوزه ها و انجام به موقع وظایف همکاران صورت گرفت.
این مسئول در ادامه با درخواست از مردم جهت رعایت الگوی مصرف آب شرب و تاکید آموزه های دینی در این خصوص افزود: همدلی و همکاری مردم نیز در کاهش پیامدهای بحران کمبود آب بسیار تاثیرگذار است.
هجرانفر نقش رسانه ها را در فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب مهم دانست و گفت: رسانه ها نقش مهمی در این خصوص دارند و با کمک اصحاب رسانه این فرهنگ بایستی نهادینه شود.
وی با قدردانی از زحمات همکاران شرکت در طی سالجاری و به ویژه در ماههای بحران کمبود آب، تصریح کرد: در این ایام رفع مشکلات جدی این بحران به خوبی مدیریت شد و خوشبختانه استان قزوین از جمله استانها بود که با همت و تلاش همکاران از وضعیت بحرانی تا حدودی خارج شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اضافه کرد: اولویت نخست ما تکمیل طرح های نیمه کاره آبرسانی در سطح شهرستان ها می باشد که در فصل گرما مشکلات به حداقل برسد.
انتهای پیام/ ۳۰۰۳/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان