۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آیین بزرگداشت هفته کتاب قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۳۸۲۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛

آیین بزرگداشت هفته کتاب قزوین برگزار می شود

آیین بزرگداشت بیست و دومین دوره تکریم کتابداران استان قزوین با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

آیین بزرگداشت هفته کتاب قزوین برگزار می شود
به گزارش خبرنگار فرهنگی صبح قزوین، بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سال جاری از ۲۴ آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه با هدف توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در سراسر کشور ادامه می‌یابد.
آیین بزرگداشت بیست و دومین دوره تکریم کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی استان قزوین نیز با حضور "علیرضا مختار پور" دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.
در این مراسم که روز چهارشنبه ۲۸ آبان برگزار می شود از  پیش کسوتان نمونه، کتابخوانان برتر، فرمانداران، شهرداران و انجمن های برتر کتابخانه های عمومی، خیرین و اصحاب فعال رسانه در حوزه ی کتاب قدردانی خواهد شد.
در آیین بزرگداشت هفته کتاب قزوین استاندار، تعدادی از مدیران استانی، مسئولان و کتابداران کتابخانه های عمومی استان قزوین نیز حضور خواهند داشت.
سخنرانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، استاندار قزوین و سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان  از جمله برنامه های این مراسم خواهند بود.
این مراسم روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قزوین واقع در کوچه ۲۳ خیابان شهید بابایی برگزار می شود.
گفتنی است، آیین بزرگداشت بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با یادبود عالم فقید و مفسر گرانقدر علامه سید محمد حسین طباطبایی (ره) همراه است.
  انتهای پیام/۷۰۰۳/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان