۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین لگدمال شدن ابهت پوشالی غرب در ۱۳ آبان/ جهاد علمی، رسالت جوان امروز برای زمین گیر کردن استکبار جهانی است
کد خبر: ۳۷۸۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قدیری ابیانیه در مصاحبه با صبح قزوین تصریح کرد:

لگدمال شدن ابهت پوشالی غرب در ۱۳ آبان/ جهاد علمی، رسالت جوان امروز برای زمین گیر کردن استکبار جهانی است

قدیری ابیانه گفت: ۱۳ آبان نشان داد که دانشجویان، رهبر و ملت ایران از آمریکا هراسی به دل خود راه نمی دهند و ابهت پوشالی غرب را زیر پا له کردند و رسالت جوان امروز برای زمین گیر کردن استکبار جهانی جهاد علمی است.

لگدمال شدن ابهت پوشالی غرب در ۱۳ آبان/ جهاد علمی، رسالت جوان امروز برای زمین گیر کردن استکبار جهانی است
محمدحسن قدیری ابیانیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین، در خصوص پیام های استکبار ستیزی 13 آبان اظهار داشت: آنچه در عاشورا گذشت اعتقاد مطلق به حقانیت اسلام و وعده های الهی و نیز انجام صد در صدی تکلیف الهی بود.
وی افزود: هر چند در داستان کربلا شاید در ظاهر جبهه اسلام شکست خورد و امام حسین(ع) و یارانش به شهادت رسیدند و اهل بیت ایشان به اسارت گرفته شدند اما امروز به وضوح می توان خدمت عظیمی را که عاشورا به نفع اسلام انجام داد لمس کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی  یادآور شد: درک پیام عاشورا و نهضت حسینی باعث پیروزی های مکرر در تاریخ اسلام شد.
پیروزی در انقلاب اسلامی سال 57، پیروزی در جنگ هشت ساله با عراق و دنیای کفر، ایستادگی در برابر انواع توطئه های استکبار جهانی و پیروزی حزب الله در لبنان و موارد دیگر نشان از تاثیرگذاری قیام کربلا دارد همچنین نشانه درس آموختگی مسلمانان از این واقعه تاریخی دارد.
وی در ادامه تاکید کرد: اگر کسی واقعا به کلمه الله اکبر اعتقاد داشته باشد عبارتی که روزانه چندین مرتبه در نمازهای خود آن را تکرار می کنیم نباید از قدرت های جهانی بهراسد؛ زیرا قدرت خدا فوق قدرت همه نیروهای برتر جهان است و مطابق وعده الهی کسی که در راه خدا قدم بر می دارد مورد حمایت او قرار می گیرد و هر کس به وظایف خود عمل کند مورد نصرت الهی قرار می گیرد.
قدیری ابیانیه با بیان اینکه عمل به وظایف دینی و شرعی حتی اگر منجر به شهادت در راه اسلام شود در حکم یک پیروزی واقعی است اذعان داشت: 13 آبان نشان داد که دانشجویان، رهبر و ملت ایران از آمریکا هراسی به دل خود راه نمی دهند و ابهت پوشالی غرب را زیر پا له کردند.
وی ادامه داد: در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز جریان 13 آّبان مرحله ای از مراحل سقوط موقعیت ابرقدرتی آمریکا بوده و نقطه عطفی در تحولات جهانی می باشد این تحولات در مرحله تغییر نظم حاکم و طی شدن و شکل گیری نظم نوین جهانی است که در حال طی مسیر آن هستیم.
کارشناس مسائل سیاسی کشور با بیان اینکه مدل سکانداری رهبر معظم انقلاب و پیروی مردم از رهنمودهای ایشان موجب گسترش نفوذ ایران در مناطق مختلف شده است گفت: در حالی که موقعیت غربی ها روز به روز تضعیف می شود ولی موقعیت و نفوذ کشورمان در قلوب ملت ها رو به گسترش است و مسلمانان سنگرهای جدیدی را فتح می کنند.
وی افزود: 13 آّبان یک نقطه عطف تاریخی نه تنها در بین ملت ایران است بلکه در زمانی که با بیداری اسلامی قطب بزرگ اسلامی شکل گرفت و تمدن بزرگ اسلامی ایجاد شده نیز از این رویداد به عنوان یک نقطه عطف تاریخی در شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی و تغییر نظم جهانی یاد خواهد شد.
سفیر سابق ایران در مکزیک وظیفه جوان امروز را در قرن 21 برای حفظ عزت در مقابل استکبار جهانی جهاد علمی دانست و خاطرنشان کرد: جهاد علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی و خنثی کردن توطئه های اقتصادی دشمن از طریق کار و تلاش بهتر و بیشتر و پرهیز از اسراف بخشی از وظایفی است که همگان از جمله جوانان بر عهده دارند.
وی تصریح کرد: امروز هر کس باید از خود بپرسد که نقش من در پیشرفت کشورم چیست و به این سئوال پاسخ بدهد و به آن عمل کند، جوانان ما باید در همه زمینه ها خود را بخشی از راه حل بدانند و در راه حل مسائل به طور فعال مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان