۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین امام جمعه، استاندار و مدیرکل بنیاد شهید قزوین شهادت جانباز ولی الله محمدبیگی را تسلیت گفتند
کد خبر: ۳۷۷۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با صدور پیامی

امام جمعه، استاندار و مدیرکل بنیاد شهید قزوین شهادت جانباز ولی الله محمدبیگی را تسلیت گفتند

آیت‌اله باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار قزوین و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با صدور پیامی، شهادت جانباز ولی‌اله محمدبیگی را تسلیت و تهنیت گفتند.

امام جمعه، استاندار و مدیرکل بنیاد شهید قزوین شهادت جانباز ولی الله محمدبیگی را تسلیت گفتند
به گزارش صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در پی شهادت جانباز شهید ولی الله محمدبیگی، آیت الله هادی باریک بین امام جمعه قزوین، استاندار و مدیرکل بنیاد شهید قزوین پیامی را به صورت مشترک صادر کردند.
متن این پیام بدین شرح است: بسمه تعالی «ومن یقاتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما» (سوره مبارکه نساء آیه 74) بار دیگر آسمان ملکوتی دیار صلحا و شهدای ایران اسلامی، جانباز دیگری را از دست داد.
جانباز 70 درصد، ولی‌اله محمدبیگی که بیش از سی سال در تمامی صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی، با تحمل مشقات حاصله از مقام منیع جانبازی، همواره مدافع انقلاب و ولایت فقیه بود، سرانجام با عروج ملکوتی خود و کسب فیض عظمای شهادت، نوای دلنشین کاروانیان طریق عشق و ایثار و شهادت را در ماه سرخ حسینیان، زمزمه‌ای دیگر نمود.
شهدا با عبور از گذرگاه درخشان پل شهادت، که اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است، برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.
اینجانبان، به نوبه خود، شهادت و عروج آسمانی این پرنده‌ی سبکبال، - که سال‌های طولانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، حضوری ارزشمند و مستمر داشت – را به خانواده معزز و محترم ایشان و همچنین همسنگران آن مجاهد صبور و ملت شریف ایران، خصوصاً مردم شهید پرور استان قزوین، تسلیت و تهنیت عرض نموده، رضوان و غفران الهی را برای او که سال‌های مدید، آلام و رنج‌های ناشی از جنگ تحمیلی را در پیکر مطهر خود، با بردباری و تحمل سپری کرد، از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان