۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حق کشی، تعاونی‌های ۹ گانه قزوین را به ۸ گانه تبدیل کرده است
کد خبر: ۳۷۵۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل تعاونی مسکن شرکت روکش چوبی ایران:

حق کشی، تعاونی‌های ۹ گانه قزوین را به ۸ گانه تبدیل کرده است

میرزائی با اشاره به مستندات پرونده زمین‌های تعاونی روکش چوبی، واقع در بخش ۵ قزوین گفت:عدم آگاهی و بی توجهی مسئولان باعث شده تا زمین‌هایی تعاونی‌های۹ به ۸ گانه تبدیل شود.

حق کشی، تعاونی‌های ۹ گانه قزوین را به ۸ گانه تبدیل کرده است
علی میرزائی مدیرعامل تعاونی مسکن شرکت روکش چوبی ایران که واقع در شهرک صنعتی البرز بوده است در گفتگویی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با ابراز نگرانی از سرنوشت زمین‌هایی که حق مسلم اعضای این تعاونی است گفت: عدم آگاهی و بی توجهی مسئولان باعث شده تا زمین‌هایی که سال‌هاست مردم آن‌ها را با نام 9 گانه می شناسند به 8 گانه تبدیل شود.
این مسئول در ادامه بیان کرد: 9 تعاونی از شرکت‌های مختلف اعم از تعاونی‌های کارخانه‌های بسته بندی پارس، البرز خارا، تولی پرس، حمل و نقل تریلی داران، دارو شیشه،صنایع قزوین، البرز دارو، کارا گاز و روکش چوبی در سال 67 در بخش 5 قزوین (اسماعیل آباد) با یک قلنامه مشاع اقدام به خرید زمین برای اعضای تعاونی مسکن خود کردند.
Untitled وی افزود: چندی بعد سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین طی شکایتی از این 9 تعاونی اقدام به گرفتن این زمین‌ها کرد.
میرزائی با اشاره به شکایت‌های مکرر سازمان مسکن و شهرسازی و اقدامات و پیگیری‌های به موقع مسئولین 8 تعاونی از این 9 تعاونی، اضافه کرد: با سپردن حق وکالت به وکیل، 8 تعاونی موفق به گرفتن سند زمین‌های خود شدند ولی متاسفانه به دلیل عدم پیگیری به موقع مدیران وقت تعاونی شرکت روکش چوبی، اعضای این تعاونی همچنان چوب این کم کاری‌ها را می خورند.
مسئول تعاونی شرکت روکش چوبی با اشاره به داشتن تمام مدارک قانونی این تعاونی مانند سایر تعاونی‌ها، اذعان کرد: از 871 قطعه زمین با صورت مجلس تفکیکی، 841 قطعه دارای سند و 30 قطعه که متعلق به تعاونی شرکت روکش چوبی است بدون سند هستند.
وی در ادامه اضافه کرد: پس از صورت مجلس تفکیکی، از 500 متر زمین خام برای هر نفر، تقریبا 180 متر به هر عضو این 9 تعاونی تعلق گرفت،لازم به ذکر است در همه پرداخت‌های مالی اعضای تعاونی شرکت روکش چوبی نیز حضور داشته و همه پرداختی‌ها را انجام داده اند که تمامی مدارک آن نیز موجود است.
میرزائی در ادامه مطابش تاکید کرد: با تمام مستندات موجود، همچنان دیوان عدالت اداری دلایل خود برای رد درخواست ما، برای داشتن سند را عدم صورت مجلس تفکیکی و.
.
.
می داند که این مسئله نشان دهنده بی توجهی به محتویان و مستندات پرونده است.
مسئول تعاونی شرکت روکش چوبی با اشاره به اوضاع سخت مالی اعضا تصریح کرد: این تعاونی حتی پول آماده سازی را نیز داده و تمام کارهایی که بقیه تعاونی‌ها انجام داده اند را انجام داده اما حالا اعضا این تعاونی باید به خاطر عدم رسیدگی و اقدام نکردن به موقع مدیر وقت تعاونی تمام سرمایه 30 سال کارگری خود را از دست بدهند.
وی با بیان اینکه نماینده و حامی حقوق اعضا این تعاونی است، اضافه کرد: بر فرض مثال ما در زمانی که بقیه تعاونی‌ها برای گرفتن سند اقدام کرده‌اند مسئول تعاونی نداشته ایم آیا باید حق 30 کارگر زحمت کش خورده شود کدام شرع و قانون این رأی را تأیید می کند چرا مسئولین دلیل قانع کننده ارائه نمی دهند و بدون آگاهی به ناحق، حق کشی می کنند.
مسئول تعاونی شرکت روکش چوبی در خاتمه گفت: از نماینده ولایت فقیه در استان، استانداری، فرمانداری، شهرداری و ریاست سازمان مسکن و شهرسازی قزوین تقاضا دارم جهت ارائه مدارک و مستندات در این خصوص، با برگزاری یک جلسه مشترک موافقت کنند  چرا که رأی صادره برای 30نفر از 871 نفر غیر شرعی و بدون دلایل قانونی است.
انتهای پیام/9003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان