۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین لاین جنوبی آزاد راه قزوین- رشت پاکسازی شد
کد خبر: ۳۷۴۹۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان:

لاین جنوبی آزاد راه قزوین- رشت پاکسازی شد

حق لطفی گفت: با تلاش راهداران استان لاین جنوبی آزاد راه قزوین- رشت پاکسازی شد.

لاین جنوبی آزاد راه قزوین- رشت پاکسازی شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، جواد حق لطفی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: با تلاش راهداران مسدود شدن قسمتی پس از پیچ آب لرزان از لاین جنوبی آزادراه قزوین– رشت در اثر بارش شدید باران و ریزش کوه، پاکسازی شد.
وی اظهار کرد: در پی اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران در استان، به تمامی راهدارخانه ها و اکیپ های راهداری آماده باش کامل اعلام شده است.
این مسئول به بازدید از زیرگذر ها و پل ها و تخلیه آب های جمع شده در آنها اشاره و خاطرنشان کرد: زیرگذر ضیاآباد، مهدی آباد و زیر گذر قمیک در شهرستان تاکستان که به دلیل شدت باران و جمع شدن گل و لای مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
حق لطفی تاکید کرد: پیمانکاران نگهداری از سامانه های روشنایی نیز در تمام ساعات شب به منظور حفظ روشنایی مطلوب در سطح راهها در حال انجام ماموریت و گشت زنی هستندکه حاصل آن رفع خاموشی از دو مسیر و تامین روشنایی در بخشهایی از کمربندی قزوین و همچنین مسیر اقبالیه بود.
وی از آمادگی شبانه روزی راهداران در طول راه های استان خبر داد و اضافه کرد: هم استانی ها در صورت بروز مشکلات در طول راه های استان می‌توانند به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 02833659455 مرکز مدیریت راه های استان تماس بگیرند.
انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان