۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اعزام ۵۸۷ مبلغ به مناطق مختلف استان در ماه محرم
کد خبر: ۳۷۴۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد:

اعزام ۵۸۷ مبلغ به مناطق مختلف استان در ماه محرم

حجت الاسلام نظری، از اعزام ۵۸۷ مبلغ در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)به مناطق مختلف استان قزوین خبر داد.

اعزام ۵۸۷ مبلغ به مناطق مختلف استان در ماه محرم
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نظری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: ۵۸۷ نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف در ایام سوگواری سالار شهیدان اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد مبلغین وجود دارد، اظهار کرد: با همکاری و تعامل صورت گرفته تعدادی از این مبلغین از مرکز هجرت کوتاه‌ مدت و دفتر تبلیغات اسلامی قم به استان قزوین اعزام می‌شوند.
این مسئول با اشاره به اینکه ۲۲۶ نفر از مبلغین قزوین نیز به سطح استان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، برنامه‌هایی توسط اداره‌ی کل تبلیغات اسلامی و شهرستان‌های تابعه به اجرا در می‌آید.
حجت الاسلام نظری همچنین از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ خبر داد و افزود: این همایش، پنجشنبه با حضور مبلغان و در شش محور عفاف و حجاب و تهاجم فرهنگی، خطر نفوذ مجدد آمریکا در منطقه با پوشش مقابله با داعش، تبیین مولفه های تعیین شده رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تاکید بر مصرف بهینه آب با توجه به کمبود جدی آب برگزار می شود.
انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان