۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهش آموزش و پرورش قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۷۴۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهش آموزش و پرورش قزوین برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون جدید پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن جلسات اداره کل با حضور معاونین و جمعی از همکاران برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهش آموزش و پرورش قزوین برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اظهار کرد: تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت راهبردی، نیاز سنجی و برنامه ریزی آموزشی، ارتباط با مراکز علمی، ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از افراد متخصص در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی از مواردی است که معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی باید مورد توجه قرار دهد.
سالار قاسمی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش اصلی ترین نهاد در امر پژوهش در نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور است و نقش فعال و ویژه‌ای در توسعه فعالیت‌های پژوهشی و گسترش فرهنگ پژوهش در بین جامعه بالاخص فرهنگیان و معلمان بر عهده دارد.
وی در سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های خدابخش کرمیان در زمان تصدی این معاونت، خیراله رحمانی را به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین معرفی نمود.
قاسمی گفت: امید است معاون جدید پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با توکل به خدا و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، در امور اجرایی این حوزه موفق و مؤید باشند.
در این مراسم معاون سابق پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی نیز گزارش کوتاهی از عملکرد این حوزه ارائه کردند.
خیراله رحمانی معاون جدید پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این مراسم از طرح ها و برنامه های آینده این حوزه گفت و مطالبی را بیان نمود.
در پایان طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، خیراله رحمانی به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی منصوب و از زحمات و تلاش های خدابخش کرمیان قدردانی به عمل آمد.
منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان