۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین میزان حق الزحمه کاریابی های غیر دولتی در سال ۱۳۹۲ اعلام شد
کد خبر: ۳۷۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فردین بابایی:

میزان حق الزحمه کاریابی های غیر دولتی در سال ۱۳۹۲ اعلام شد

فردین بابایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از اعلام میزان حق الزحمه کاریابی های غیر دولتی در سال ۱۳۹۲ خبر داد.

میزان حق الزحمه کاریابی های غیر دولتی در سال ۱۳۹۲ اعلام شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ، فردین بابایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از اعلام میزان حق الزحمه کاریابی های غیر دولتی در سال 1392 خبر داد و گفت: حق الزحمه کاریابی های غیر دولتی بابت ثبت نام و مشاوره شغلی 50000 ریال و حق الزحمه بکارگماری کاریابی برابر پنجاه درصد حداقل دستمزد اعلام شده توسط شورای عالی کار در سال 1392 می باشد.
وی در این باره افزود: کاریابی ها حق دریافت هیچ گونه وجهی از جویندگان کار به غیر از تعرفه های تعیین شده در این دستورالعمل را نخواهند داشت که بر این اساس هزینه ثبت نام و مشاوره معادل 50000 ریال و حق الزحمه بکارگیری کاریابی ها برابر 50 درصد حداقل دستمزد سال 1392 که معادل 2435000 ریال خواهد بود می باشد.
این مسئول در ادامه افزود : چنانچه دستمزد ثابت بکارگمارده شده بیشتر از حداقل دستمزد اعلام شده توسط شورای عالی کار باشد 20 درصد تفاوت حقوق کار جو با حداقل دستمزد اعلام شده در سال 1392 به حق الزحمه اضافه خواهد شد.
فردین بابایی توضیح داد : برای قرار دادهای کمتر از یکسال حق الزحمه براساس ماههای کارکرد محاسبه خواهد شد و کاریابی حق دریافت حق الزحمه بکارگیری برای اشتغال به مدت کمتر از یک ماه را ندارند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد : کاریابی ها نمی توانند مدارک هویتی جویندگان کار اعم از شناسنامه ،کارت ملی،گذرنامه،گواهینامه و .
.
.
را به عنوان تضمین اخذ نمایند و همچنین کاریابی ها موظفند در قبال دریافت هر گونه وجه جهت ثبت نام و بکارگیری به کارجو رسید ارایه نمایند .
فردین بابایی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از همشهریان عزیز محترم استان قزوین تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هرگونه انتقاد ، پیشنهادی یا شکایت از عملکرد کاریابی های غیر دولتی استان مراتب را به اداره نظارت بر کاریابی های این اداره کل به شماره 3330177 اطلاع دهند و مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان