۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل آموزش و پرورش قزوین به دنبال اهداف سیاسی و حزبی است
کد خبر: ۳۶۹۱۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عباسپور در تذکر آیین‌نامه‌ای:

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین به دنبال اهداف سیاسی و حزبی است

نماینده قزوین در مجلس گفت: مدیرکل آموزش و پرورش قزوین به جای پرداختن به تعلیم و تربیت به دنبال اهداف سیاسی و حزبی است و معاون آموزش و پرورش در بویین‌ زهرا یک مدرسه دولتی را اشغال و مدرسه غیرانتفاعی خود را در آنجا مستقر کرده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش قزوین به دنبال اهداف سیاسی و حزبی است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، روح‌الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت در تذکری آیین‌نامه‌ای با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خطاب به فانی وزیر آموزش و پرورش، گفت: آقای وزیر! متأسفانه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به جای پرداختن به امر مقدس تعلیم و تربیت به دنبال اهداف سیاسی و حزبی خود است و در این راستا از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای مقاصد سیاسی استفاده می‌کند.
وی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از سرنوشت فرزندان مردم غافل است تا جایی که شروری در قزوین به سادگی وارد مدرسه می‌شود و کودک دوم دبستانی را از کلاس درس خارج کرده و در محل سرویس بهداشتی مدرسه او را به قتل می‌رساند.
نماینده بوئین زهرا در مجلس با تشکر از دستگاه قضایی که این شرور را به دار مجازات آویخت، تصریح کرد: به دلیل عدم توجه به امر تعلیم و تربیت، متأسفانه مدیران با تجربه و متعهد با افراط و تفریط از چرخه مدیریت اخراج می‌شوند و در شهرستان بوئین‌زهرا به تعداد مدارس، مدیر جابه‌جا می‌شود، به جای تربیت ولایی کودکان، مدیر آموزش و پرورش به ساحت مقدس ولی امر مسلمین کم لطفی می‌کند که نمی‌توانم بگویم چه گفته است، چراکه بازرسان شما (آقای وزیر آموزش و پرورش) مطالب را به شما گزارش کردند و منتظر عکس‌العمل جنابعالی هستیم.
عباسپور ادامه داد: معاون آموزش و پرورش شما در بویین‌ زهرا یک مدرسه دولتی را در حالی که خود آموزش و پرورش نیازمند است، اشغال و مدرسه غیرانتفاعی خود را در آن مدرسه مستقر کرده است.
وی ادامه داد: متأسفانه بدون رعایت اصول فنی حیاط مدرسه را تقسیم و برای فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان محدودیت ایجاد کردند.
عباسپور تأکید کرد: بر این اساس، تعدادی از والدین دانش‌آموزان به فرمانداری و آموزش و پرورش مراجعه کردند ولی در راستای اهداف سیاسی فریادرسی برای آنها وجود ندارد.
این نماینده مجلس با انتقاد از اینکه متأسفانه اهداف سیاسی بر اهداف آموزشی ترجیح داده می‌شود، گفت: از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌ جمهور می‌خواهم به عوامل خود دستور دهد نسبت به قانون بودجه سال 93 در خصوص ماده 180 پایبند باشند.
  منبع: فارس انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان