۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فعالیت ۶۸ شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی در قزوین
کد خبر: ۳۶۹۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان تعاون روستایی شهرستان قزوین خبر داد:

فعالیت ۶۸ شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی در قزوین

رئیس سازمان تعاون روستایی شهرستان قزوین گفت: در راستای توسعه اقتصادی ۶۸ شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی در شهرستان قزوین فعالیت می کنند.

فعالیت ۶۸ شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی در قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حسن حامیدی قاضی رئیس سازمان تعاون روستایی شهرستان قزوین بیان کرد: تعاونی ها یک اهرم مناسب برای توسعه اقتصادی به شمار می آیند که همگام با سیاست های دولت در بهبود شرایط زندگی، کار، تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی مردم گام برمی دارند.
وی با بیان اینکه استفاده بهینه و توانمندسازی بخش های اقتصادی هدف اصلی تعاونین ها است، تصریح کرد: تعاونی ها از طریق واگذاری اختیار به مردم، توسعه خدمات اجتماعی، حمایت و حفظ طبیعت اشتغالزایی و ایجاد فرصت هایی برای پیشرفت، منجر به رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و در نهایت بهبود عملکرد شرکت های تعاونی می شوند.
این مسئول با بیان اینکه 33 هزار و 175 نفر در شرکت های تعاونی روستایی شهرستان قزوین عضو هستند، اعلام کرد: 18 شرکت تعاونی روستایی با سرمایه های بالغ بر 9 میلیارد و 514 میلیون و 119 هزار و 732 ریال در شهرستان قزوین فعالیت می کنند.
قاضی با بیان اینکه 5 شرکت تعاونی زنان روستایی با سرمایه بیش از 298 میلیون و 416 هزار و 825 ریال در شهرستان قزوین فعالیت می کنند، افزود: تعاونی‌ های زنان به دلیل ظرفیت های قانونی و اجتماعی از قابلیت ها و توانمندی‌های قابل توجهی برای تحقق اهداف توسعه پایدار و اشتغال زایی در روستاها برخوردارند.
وی ادامه داد: 45 شرکت تعاونی کشاورزی با عضویت 5 هزار و 262 نفر و سرمایه ای بالغ بر 9 میلیارد و 722 میلیون و 753 هزار و 620 ریال در شهرستان قزوین فعالیت می کنند.
انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان