۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تقویت روحیه تلاش و خودباوری در اردوهای بسیج سازندگی/ اعزام ۱۵ هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور
کد خبر: ۳۶۸۲۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر استان قزوین خبر داد:

تقویت روحیه تلاش و خودباوری در اردوهای بسیج سازندگی/ اعزام ۱۵ هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور

برزگر ابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: شرکت در اردوهای بسیج سازندگی، باعث ارتقا فرهنگ تلاش و خودباوری در بین جوانان و تقویت روحیه ایثار و فعالیت با صداقت بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی می شود.

تقویت روحیه تلاش و خودباوری در اردوهای بسیج سازندگی/ اعزام ۱۵ هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی صبح قزوین، عباس برزگر ابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر استان قزوین صبح امروز، در نشستی با اصحاب رسانه تحت عنوان تشریح برنامه‌های بسیج سازندگی و دانشجویی گفت: سپاه پاسداران در راستای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی علاوه بر وظیفه نظامی دو نیروی سازمان بسیج مستضعفین و نیروی قدس را نیز ساماندهی می کند.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره)، سازمان بسیج سازندگی در جهت محرومیت زدایی در مناطق محروم تأسیس شد که در حال حاضر به سازمان جهاد سازندگی و کشاورزی تغییر نام داده است.
images برزگر ادامه داد: مأموریت تشکیل سازمان بسیج سازندگی و مستضعفین پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی از طرف امام (ره) به عهده سپاه گذاشته شد.
جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر بیان کرد: شرکت در اردوهای بسیج سازندگی، باعث ارتقا فرهنگ تلاش و خودباوری در بین جوانان و تقویت روحیه ایثار و فعالیت با صداقت بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی می شود.
وی افزود: بازسازی و مرمت مساجد و مدارس، ساخت خانه عالم، توجه به سازندگی در مناطق محروم الموت از جمله برنامه هایی است که اکثر پیمانکاران و مسئولین به دلیل سختی کار از انجام آن ها شانه خالی می کنند.
برزگر اذعان کرد: انجام برنامه‌هایی مانند بسیج سازندگی و دانشجویی نقاط قوت فراوانی دارد و در جذب نیروی فعال و جوان بسیجی نقش به سزایی را ایفا می کنند.
این مسئول گفت: سازمان بسیج پزشکی نیز در قالب اکیپ های متعددی از پزشکان عمومی و دندانپزشکان خدمات رایگان پزشکی  را در مناطق محروم ارائه کردند.
وی با اشاره به منابع اعتبار طرح ها بیان کرد: در این راستا بانک مهر اقتصاد جهت تامین اعتبار درعرصه‌های مختلف از جمله  پرورش دام سبک، زنبورداری، کود ورمی کمپوست و پرورش ماهی همکاری بسیاری داشته است.
برزگر به اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: از فردا اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب آغاز می شود.
download (1) جانشین راهبردی سپاه ادامه داد: در هر 3 الی 4 روز یک گروه به این مناطق عملیاتی اعزام می شوند که برنامه ریزی ها برای اعزام 15 هزار نفر صورت گرفته است.
وی افزود: امسال بر خلاف سال گذشته تأمین امکانات به صورت مشارکتی با سازمان آموزش و پروش انجام می شود.
این مسئول از ساخت آشپزخانه ای مجهز در این مناطق خبرداد و گفت: ساختمانی به ظرفیت 2 هزار و 500 نفرنیز برای اسکان دانش آموزان در حال ساخت است.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان