۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نامه اعمال مرا بخوانید من دنباله رو فاطمه زهرا(سلام الله) بوده ام
کد خبر: ۳۶۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدرس حوزه علمیه خواهران:

نامه اعمال مرا بخوانید من دنباله رو فاطمه زهرا(سلام الله) بوده ام

زهرا صلواتی گفت: ائمه اطهار(علیه السلام) از مهمترین و اصلی ترین الگوهای ما در زندگی دینی هستند.

نامه اعمال مرا بخوانید من دنباله رو فاطمه زهرا(سلام الله) بوده ام

به گزارش صبح قزوین، زهرا صلواتی مدرس حوزه علمیه خواهران، ضمن بیان این که اطاعت از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) به ما شیعیان سفارش شده است، افزود: همه ما به قرآن ایمان داریم اما آیا این یک ادعای قولی یا رفتاری است؟ اگر تردید نداشته باشیم در تمام امور زندگی از شاخصه های دینی الگو می گیریم.

سبک زندگی که مقام معظم رهبری(حفظ الله) بر اصلاح آن تاکیدات زیادی دارند را می توان با پیروی و الگوگیری از زندگی ائمه(ع) درست کرد.

وی اظهار داشت: به خصوص ما بانوان اگر از فاطمه زهرا(سلام الله) الگو گیری کرده و بیاموزیم که ارزش زن و وجود انسان به علم و ادب است و همین امر من را به عنوان مادر این جامعه به سوی خدای متعال رهنمون می سازد و قدر و ارزش زن بودن را بیشتر مي دانم و در این میدان بیشتر تلاش خواهم کرد.

در اين جامعه با داشتن الگوئي چون حضرت زهرا(سلام الله)، زن نقش خود را از دست نداده و با نور الهی زندگی می کند و با قوانین الهی ثبت می شود.
منشاء خیر برای خود و خانواده و جامعه اش می گردد.

صلواتی به وي‍‍‍ژگي هايي كه با الگوگيري صحيح به دست خواهد آمد اشاره كرد و بيان داشت: اين زن نمونه، اطاعت از ولی(همسر) دارد.
حقوق دیگران را محترم می شمارد.
احكام الهي را جدي مي گيرد، حلال و حرام و محرم و نامحرم را مي شناسد و در جاده امن الهي قدم زده و كاشفات وعاريات جامعه خود نمي گردد.

عاقبت تكذيب كنندگان را مي داند و براي روزي كه روي ها سياه مي شود و باردار بارش را زمين مي گذارد خود را آماده مي كند كه بگويد الگوي من فاطمه زهرا(سلام الله) بوده است.

 من سنجيده عمل كرده ام و براي لحظه اي كه نامه عمل را مي دهند آماده هستم  و مي گويد نامه اعمال مرا بخوانيد من دنباله روي فاطمه(سلام الله) بوده ام.

مدرس حوزه علمیه خواهران در ادامه افزود: بانوئي كه از حضرت فاطمه الگو مي گيرد شاكر پروردگار و همسر و ولي خود خواهد بود.
بر سختي ها صبر دارد.
فرزندان حسيني (ع) و زينبي(س) مي پروراند.

خوب سرمشق گرفته و به تكاليف خود با عقل كامل عمل مي كند.
زندگي اش رنگ و بوي فاطمي داشته است، با تفكر و تفقه در دين روزگار را سپري مي كند و به دنبال صفات عاليه مي رود.
به محبت خداي خود ايمان واقعي دارد.

مي داند در قيامت به ديدار اعمال خود خواهد رفت.

زهرا صلواتي در پايان گفت: بهترين راه اين است كه براي رشد و كمالي كه خداوند در نهاد ما گذاشته دنبال روي الگوهايي همچون ائمه(عليه السلام) باشيم تا معارف ناب قرآني  و عترت براي خدمت به اسلام و مكتب و هم نوعان مان در ما شكوفا شود  و زندگي آرام و روحي آرام تر در جهان آخرت داشته باشيم.

انتهاي پيام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان