۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری ۱۳ سارق در قزوین
کد خبر: ۳۶۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دستگیری ۱۳ سارق در قزوین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری ۱۳ سارق در روز گذشته در این استان خبر داد.

دستگیری ۱۳ سارق در قزوین
به گزارش صبح قزوینٰ، سرهنگ پاسدار محمد قربان عسگری اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 قزوین روز گذشته حین گشت زنی در اطراف این شهرستان به یک دستگاه پیکان مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
وی ادامه داد: در این اقدامٰ ماموران 3 سرنشین وانت را که در حال قطع و سرقت لوله های زمین های کشاورزی اطراف شرکت نفت بودندٰ، دستگیر کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: ماموران کلانتری 20 اقبالیه قزوین نیز دیروز موفق شدند سارق آهن آلات از یک گاوداری در این شهرک را دستگیر کنند.
سرهنگ عسگری افزود: در شهرستان تاکستان نیز مامورران انتظامی این شهرستان با دستگیری 3 سارق سیم یرق 2 مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.
وی بیان داشت: همچنینٰ، با تلاش ماموران انتظامی شهرستان البرز قزوین 2 سارق دستگیر و یک مورد سرقت منزل و یک فقره سرقت داخل خودرو کشف شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در شهرستان بوئین زهرا نیز ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند 3 سارق برق را دستگیر و مقدار 10 متر سیم و قیچی برش از متهمان کشف کردند.
این مقام مسئول دستگیری یک سارق و کشف یک مورد سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن توسط ماموران کلانتری 14 قزوین را از دیگر اقدامات در روز گذشته بر شمرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان